SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

1,9 mln widzów „Diagnozy 2”. TVN liderem rynku w grupie 16-49

Drugi sezon „Diagnozy” oglądało średnio 1,93 mln widzów, o 340 tys. osób więcej niż pokazywane rok temu w tym paśmie reality show „Agent - Gwiazdy 2”. Cykl dał TVN drugie miejsce w rynku w 4+ i pierwsze w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 22,30 mln zł.

"Diagnoza", fot. TVN Article

„Diagnozę 2” na antenie TVN oglądać można było we wtorki o godz. 21.30, w okresie od 20 lutego do 15 maja br. Średnia widownia serialu wyniosła 1,93 mln osób, co przełożyło się na 14,14 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 16,72 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 15,84 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się pierwszy odcinek medycznej produkcji - zgromadził on przed telewizorami 2,27 mln oglądających.

Dla porównania, drugą edycję programu „Agent - Gwiazdy” pokazaną rok temu w tym samym paśmie oglądało średnio 1,59 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 11,65 proc., 19,17 proc. i 15,41 proc. udziału. Oznacza to, że produkcja zyskała 340 tys. widzów, ale spadł jej udział w grupie komercyjnej.

Z kolei pierwszą edycję „Diagnozy” pokazywaną jesienią ub.r. śledziło 2,24 mln osób, co dało TVN odpowiednio 16,72 proc., 18,82 proc. i 18,68 proc. udziału.

TVN w paśmie nadawania serialu zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która emitując wtedy końcówkę „M jak miłość”, kulisy tego serialu i „Magazyn Ekspresu Reporterów” osiągnęła 17,93 proc. udziału. Trzecia była TVP1 (gł. „Pensjonat nad rozlewiskiem”; 9,66 proc.), a czwarty - Polsat (filmy fabularne; 7,08 proc.).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVN był już liderem rynku.

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach produkcji wyniosły 22,30 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Serial „Diagnoza” to połączenie kryminalnej historii i wątków medycznych opowiadanych w odcinkach. Główną bohaterką serialu jest Anna Nowak (w tej roli Maja Ostaszewska), która wraca do Polski po długiej nieobecności. Chce rozprawić się z przeszłością oraz zemścić na osobie, która ją skrzywdziła i odebrała bliskich.

Jak już informowaliśmy, stacja TVN podjęła decyzję o kontynuacji serialu - trzeci sezon trafi na antenę jesienią br.

Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,9 mln widzów „Diagnozy 2”. TVN liderem rynku w grupie 16-49

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
SS
Powoli naciągany się robi ten serial.
25 25
odpowiedź
User
Albert
Ten serial to miłe zaskoczenie. Czekam na 3 serię
29 23
odpowiedź
User
diagnozadlaTVN
Moja Dignoza jest taka , że do dwóch lat od dzisiaj Discovery pozbędzie się TVN, który przynosi niebotyczne straty i nie ma żadnego pomysłu na przełamanie złej passy i niemocy która trwa od kilku ostatnich lat. Brak świeżości i pionierskich pomysłów.
16 40
odpowiedź
User
Ewelina
Niestety drugi sezon zdecydowanie gorszy od pierwszego...
13 22
odpowiedź
User
abc
Znacznie słabszy drugi sezon. Widać że ciągnięty na siłę.
14 17
odpowiedź