618 tys. widzów nowego programu „Gotowi do gotowania. Start!” w TVP2. 7,88 mln zł z reklam

Nowy program „Gotowi do gotowania. Start!” oglądało średnio 618 tys. widzów. TVP2 w czasie nadawania nowej produkcji zajęła ostatnie miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Wpływy z reklam wyniosły 7,88 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
618 tys. widzów nowego programu „Gotowi do gotowania. Start!” w TVP2. 7,88 mln zł z reklam

Średnia widownia premierowych odcinków nowego projektu, wyemitowanych w okresie od 9 września do 26 listopada 2019 roku wyniosła 618 tys. osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 5,09 proc. w gronie wszystkich widzów, 4,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,48 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana była od poniedziałku do piątku o godz. 18.30.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek pokazany 22 października. Śledziło go średnio 778 tys. osób.

grafika

TVP2 w czasie emisji cyklu „Gotowi do gotowania. Start!” zajęła ostatnie miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Pierwszy w tym czasie był TVN (12,95 proc.; „Ukryta prawda”), drugi - Polsat (11,15 proc.; „Pierwsza miłość” i początek „Wydarzeń”), a trzecia - TVP1 (10,70 proc.; gł. „Korona królów” i „Korona królów - taka historia…”).

Taka sama była kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

grafika

Wpływy reklamowe TVP2 wokół emisji reality-show wyniosły 7,88 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-najgorszy-kucharz-tvp2-przegrala-z-konkurencja,7170808958002817a ##

„Gotowi do gotowania. Start!” to polska wersja formatu „Ready Steady Cook” - w każdym odcinku show rywalizują ze sobą dwie drużyny (złożone z profesjonalnego szefa kuchni i kulinarnego amatora), które w ciągu 20 minut muszą przygotować posiłek z produktów o łącznej wartości nie większej niż 25 złotych. Sponsorem cyklu jest Jeronimo Martins Polska.

Pierwszą edycję codziennego projektu TVP2 prowadziła Marzena Rogalska. Za jego produkcję w naszym kraju odpowiadał Endemol Shine Polska.

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana