TVP Seriale na czele kanałów filmowo-serialowych w 2018 roku

Pozycję niekwestionowanego lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w ub.r. zajęły TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł Epic Drama, a liderem spadków było AXN White.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Udział kanału TVP Seriale w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszył się o 5,63 proc. i ukształtował się na poziomie 1,41 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Mediacom.

Drugie miejsce zajęła naziemna Stopklatka TV. W analizowanym okresie jej wynik wyniósł 0,99 proc., po wzroście o 4,23 proc.

Na podium znalazł się jeszcze Polsat Film, którego udział uplasował się na poziomie 0,49 proc. (w dół o 4,88 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-kanalow-informacyjnych-2018-rok-tvn24-liderem,7171176896603777a ##

Najwięcej zyskał kanał Epic Drama, który awansował z miejsca 30. na 16. Jego udział zwiększył się o 2440 proc. do 0,13 proc. Stacja ta jednak wystartowała pod koniec 2017 roku - dokładnie 14 grudnia.

Z kolei najwięcej straciło AXN White, którego wynik zmalał o 37,04 proc. do 0,05 proc. udziału. Stacja ta spadła z 22. lokaty na 26.

grafika

W grupie komercyjnej 16-49 w zeszłym roku pozycję lidera oglądalności także zajęły TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,58 proc., po spadku o 5,97 proc.

Druga lokata też należała do stacji Stopklatka TV (0,92 proc. udziału; spadek o 8,58 proc.). Na podium znalazł się jeszcze awansujący z czwartej lokaty Comedy Central (0,87 proc.; do góry o 31,52 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 1600 proc. do 0,05 proc., też pochwalić się mogło Epic Drama. Z kolei najwięcej w tym ujęciu straciło Romance TV - było to 58,87 proc. do 0,06 proc. udziału.

grafika

W grudniu 2018 roku liderem oglądalności wśród stacji filmowych w obu grupach wiekowych również był kanał TVP Seriale. W 4+ jego udział zwiększył się o 0,59 proc. do 1,37 proc., a w 16-49 zmalał o 0,63 proc. do 1,59 proc.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski