SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

TVN Style na czele kanałów lifestylowych w lipcu, HGTV awansowało na podium

W lipcu 2018 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych było TVN Style. Największy wzrost w zestawieniu zanotował Food Network, a na czele spadków uplasowało się Discovery Life - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lipcu 2018 roku wyniósł 0,68 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do lipca 2017 roku wynik ten zmniejszył się o 8,82 proc.

Drugie było TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 9,96 proc. i wyniósł 0,57 proc. Stacja ta przed rokiem była trzecia.

Kolejną lokatę, z udziałem wynoszącym 0,52 proc., zajęło HGTV, które awansowało z piątej lokaty. Wynik tego kanału wzrósł o 23,74 proc.

Na siódmej lokacie (po awansie z ósmej) znalazł się Food Network, który pochwalić się mógł największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 55,36 proc. do 0,17 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 9. na 11. Jego wynik zmalał o 51,40 proc. do 0,05 proc.

0,02 proc. udziału zanotował kanał Active Family, który nadaje od 2013 roku, ale w panelu Nielsena znalazł się od maja br. Sprzedażą reklam tej stacji zajmuje się Biuro Reklamy Telewizji Polskiej.

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w lipcu br. też zajęło TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 1,03 proc., po spadku o 10,82 proc.

Drugie miejsce, z wynikiem na poziomie 1,02 proc., zajął kanał TVN Turbo (udział tej stacji względem lipca ub.r. wzrósł o 9,72 proc.).

Podium uzupełnia HGTV, notujący wzrost o 19,19 proc. do 0,68 proc. udziału. Stacja ta awansowała z miejsca czwartego.

Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mógł Food Network. Jego udział zwiększył się o 111,68 proc. do 0,29 proc.

Największy spadek też i w tym ujęciu odnotowało Discovery Life (było to 55,97 proc. do 0,06 proc.).

Dołącz do dyskusji: TVN Style na czele kanałów lifestylowych w lipcu, HGTV awansowało na podium

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Alq
Klęska Polsat cafe znacząca . Stacja o ofercie dla ludzi o niskim IQ , zmarnowany potencjał , brak pomysłu programowego , lenistwo w ramówce daje rezultaty . Dalej czerwony dywanik , tragiczny szpital dziecięcy . Kiedy ktoś się zastanowi - dlaczego ???
odpowiedź
User
ale polsat jest głupi i szkodliwy...
Odebrać prawo do wszystkiego dla Grupy Polsat tej najgłupszej i chciwej grupie medialnej... Ich stacje są od powstania są tak głupie że trudno wytrzymać minute starając się tam coś zobaczyć - ja nigdy od kiedy powstały te śmieciowe stacje tematyczne nigdy tego nie oglądałem - co zaraz po sprawdzeniu można sprawdzić że Polsat nic nie potrafi dobrze zrobić - liczy się chciwość, pazerność, głupota, układy i inne takie złe plany... Brawa dla stacji tematycznych z TVN - od powstania staram się oglądać gdyż warto... Mają też znacznie wyższą oglądalność niż nieudolne zmyślone próby badań od zakłamanego Nielsen...
odpowiedź