SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rynek kanałów filmowo-serialowych w I kwartale wzrósł o 15 proc., Stopklatka wyprzedziła TVP Seriale

Pozycję lidera oglądalności wśród stacji filmowo-serialowych w pierwszym kwartale 2021 roku zajęła Stopklatka, która wyprzedziła TVP Seriale. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał Polsat Comedy Central Extra, a liderem spadków była stacja AXN Spin - raport Wirtualnemedia.pl.

fot. Shutterstock.comArticle

Udział kanału Stopklatka w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w pierwszym kwartale 2021 roku względem analogicznego okresu rok wcześniej zwiększył się o 18,76 proc. do 1,34 proc. - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.  Stacja na pozycję lidera awansowała z miejsca drugiego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Na drugie miejsce spadły TVP Seriale. W analizowanym okresie wynik stacji wyniósł 1,29 proc., po spadku o 8,49 proc.

Na podium znalazł się jeszcze FOX, którego udział uplasował się na poziomie 0,57 proc. (do góry o 32,86 proc.). Stacja awansowała z czwartej lokaty.

Najwięcej zyskał kanał Polsat Comedy Central Extra, który awansował z miejsca 16. na 11. Jego udział zwiększył się o 102,67 proc. do 0,30 proc. Do 3 marca ub.r. stacja nadawała pod marką Polsat Comedy Central Extra.

Z kolei najwięcej straciła stacja AXN Spin, której wynik zmalał o 38,78 proc. do 0,03 proc. udziału. W zestawieniu spadła z 25. na 26. miejsce.

Rynek kanałów filmowo-serialowych wzrósł o 15 proc.

Sumaryczny rynkowy udział wszystkich stacji sportowych na polskim rynku (monitorowanych przez Nielsen Audience Measurement) w ostatnim kwartale wyniósł 8,62 proc. Względem pierwszego kwartału 2020 roku wzrost wyniósł 14,70 proc.

TVP Seriale utrzymują pozycję lidera w 16-49

W grupie komercyjnej 16-49 w pierwszym kwartale 2021 roku pozycję lidera oglądalności utrzymały TVP Seriale z udziałem na poziomie 1,36 proc., po spadku o 12,60 proc.

Druga lokata należała do Stopklatki (1,26 proc. udziału; wzrost o 21,70 proc.). Podium uzupełnia Polsat Film (0,76 proc.; w dół o 6,26 proc.).

Największym wzrostem udziału, wynoszącym 147,90 proc. do 0,30 proc., pochwalił się tutaj kanał Polsat Seriale. W tym ujęciu najwięcej również stracił kanał Canal+ Family - było to 36,84 proc. do 0,05 proc. udziału.

Łączny SHR% wszystkich stacji wyniósł 9,16 proc. (wzrost o 9,25 proc.).

TVP Seriale na czele w 16-49

W marcu 2021 roku liderem oglądalności wśród stacji filmowych w obu grupach wiekowych był kanał TVP Seriale. W 4+ jego udział zwiększył się o 2,61 proc. do 1,30 proc., a w 16-49 - zmalał o 5,80 proc. do 1,35 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rynek kanałów filmowo-serialowych w I kwartale wzrósł o 15 proc., Stopklatka wyprzedziła TVP Seriale

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mikolaj
Czy TVP Seriale w dalszym ciągu degraduje jakość emitowanej oferty do SD czy też coś się tu zmieniło w 2021r? Nawet kanały Pana Winnickiego nadają w wyższym standardzie ale na Woronicza zatrzymał się czas.
odpowiedź