SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Leśniczówka” w nowym paśmie zyskała widzów, ale zmniejszyła udziały

Jesienny sezon „Leśniczówki” ogląda średnio 1,14 mln osób. W porównaniu do całego pierwszego sezonu produkcja zanotowała wzrost widowni oraz spadek rynkowych udziałów - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.

Article

Średnia widownia 36 odcinków drugiej edycji telenoweli, wyemitowanych w okresie od 3 września do 5 grudnia 2018 roku wyniosła 1,14 mln osób. Udział TVP1 w rynku telewizyjnym ukształtował się na poziomie 7,36 proc. w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 4,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 5,40 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja aktualnie emitowana jest od poniedziałku do środy o godz. 20.30.

Najwięcej widzów przyciągnął odcinek produkcji pokazany 28 listopada. Śledziło go średnio 1,45 mln osób.

Wzrost widowni przy automatycznym spadku udziałów

Średnia oglądalność 28 premierowych odcinków pierwszej edycji telenoweli (wyemitowanych w okresie od 2 marca do 1 czerwca br. w innym czasie antenowym - w piątki o godz. 18.00 i 18.25) wyniosła 1,04 mln widzów, co przełożyło się na 10,49 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,66 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,33 proc. w grupie 16-59.

Oznacza to, że nowe odcinki zyskały 100 tys. oglądających. Z drugiej strony spadły rynkowe udziały produkcji we wszystkich analizowanych grupach wiekowych. Taka sytuacja wynika z tego, że serial jest emitowany teraz w zupełnie innym paśmie (od poniedziałku do środy w prime-time więcej widzów ogląda telewizję niż w piątkowym access prime-time).

Telenowela „Leśniczówka” to projekt, który TVP wybrała w ramach pierwszej odsłony programu Nabór, Ocena, Selekcja (NOS). Fabuła produkcji skupia się na bohaterach, granych przez Marka Bukowskiego i Jolantę Fraszyńską, którzy przeprowadzają się z miasta do leśniczówki pod lasem.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,59 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Leśniczówka” w nowym paśmie zyskała widzów, ale zmniejszyła udziały

17 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
fin
Czyli serial do kasacji.
odpowiedź
User
prawda
Czyli serial do kasacji.


Taka byłaby decyzja w rynkowych realiach.
odpowiedź
User
iksiński
W ostatnich tygodniach oglądalność oscyluje na poziomie 1,3 mln czyli ma naturalną tendencję wzrostową dla tego gatunku. Gdyby analizować krótkoterminowe wyniki to po pierwszych 100 odc. do skasowania nadawało się M jak miłość, Barwy szczęścia czy Na wspólnej TVN.
odpowiedź