SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Lombard. Życie pod zastaw 2” hitem TV Puls. Jesienią kolejna edycja

Drugi sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 747 tys. widzów, o 413 tys. osób więcej niż pierwsza edycja pokazywana jesienią ub.r. Wpływy reklamowe wyniosły 6,57 mln zł. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Article

Telewizja Puls drugi sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” pokazywała w dni powszednie o godz. 19.00, w okresie od 26 lutego do 9 maja br. Średnia widownia wszystkich 52 odcinków wyniosła 747 tys. osób. Przełożyło się to na 5,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,38 mln widzów w 4+.

Jeszcze wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wyniósł 9,93 proc., a w DVB-T 16-49 - 14,95 proc.

Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek, wyemitowany 28 lutego br. Oglądało go 1,05 mln osób (7,04 proc. udziału). W grupie komercyjnej 16-49 zainteresował on 515 tys. osób, a jego SHR% wyniósł 10,26 proc.).

Dla porównania, pierwszy sezon produkcji pokazany jesienią ub.r. w dni powszednie o godz. 18.40 (pierwsze 15 odcinków wyemitowano o 18.20) oglądało średnio 334 tys. widzów, co przełożyło się na 2,77 proc. udziału w 4+, 4,07 proc. w 16-49, 4,23 proc. w DVB-T 4+ i 7,27 proc. w DVB-T 16-49. Oznacza to, że serial zyskał 413 tys. widzów.

Drugi sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” jeszcze bardziej, bo o 513 tys. osób podniósł widownię TV Puls w swoim paśmie względem analogicznego okresu rok wcześniej. Od 27 lutego do 10 maja 2017 roku stacja między 19.00 a 20.00 miała średnio 234 tys. widzów (odpowiednio 1,69 proc., 2,55 proc., 2,39 proc. i 3,83 proc. udziału).

Średni udział TV Puls w dni powszednie w okresie od 26 lutego do 9 maja br. wśród wszystkich widzów wyniósł 3,61 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 3,90 proc., w grupie DVB-T 4+ - 6,14 proc., a w grupie DVB-T 16-49 - 7,17 proc. Oznacza to, że produkcja wyraźnie podwyższa oglądalność stacji w każdej analizowanej grupie.

Warto dodać, że powtórki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” z poprzedniego dnia pokazywane w dni powszednie o 18.00 w okresie od 27 lutego do 10 maja br. miały średnio 395 tys. widzów (odpowiednio 3,54 proc., 4,15 proc., 6,37 proc. i 9,03 proc. udziału).

Bardzo dobre wyniki oglądalności notowały maratony serialu pokazywane w sobotnie poranki, które śledziło 417 tys. osób (6,24 proc., 6,95 proc., 11,71 proc. i 13,69 proc. udziału).

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej serii programu wyniosły 6,57 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Puls i Studio A podjęły decyzję o kontynuacji serialu „Lombard. Życie pod zastaw”. Właśnie rozpoczynają się prace nad trzecim sezonem produkcji, którego premiera zaplanowana jest na jesień tego roku.

- Serial „Lombard. Życie pod zastaw” to unikalna produkcja, której  dynamiczny, kolorowy i pełen emocji scenariusz - tak jak jego bohaterowie - bardzo się spodobał widzom TV Puls. Popularność serialu rośnie, od początku mocno go wspieraliśmy merytorycznie i promocyjnie. Cieszymy się, że wraz ze Studiem A zaprezentujemy już tej jesieni nowe odcinki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. - Bardzo nas cieszy znakomita oglądalność serialu, który przyciągnął widzów TV Puls i zebrał wiele entuzjastycznych komentarzy - dodaje nam Anna Skowrońska, prezes zarządu Studio A.

Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.

Główne role w serialu grają m.in.: Zbigniew Buczkowski, Henryk Gołębiewski, Michał Chorosiński, Jerzy Górski, Mateusz Murański, Agata Szafrańska i Dominika Skoczylas. Z naszych informacji wynika, że wszyscy powyżsi aktorzy występować będą również w trzecim sezonie produkcji. Pojawią się również nowe postaci.

„Lombard. Życie pod zastaw” jest laureatem Telekamery „Tele Tygodnia” 2018 roku w kategorii serial fabularno-dokumentalny.

Jednym z niestandardowych działań promujących „Lombard” jest serwis internetowy, w którym można kupić serialowe rekwizyty, zastawiane przez bohaterów produkcji. Widzowie znajdą tam też brandowane gadżety.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Lombard. Życie pod zastaw 2” hitem TV Puls. Jesienią kolejna edycja

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Pierwsza produkcja która naprawdę udała się stacji TV Puls. Z taka widownią grzechem byłoby nie zrobić 3 sezonu. Gratulacje
17 13
odpowiedź
User
Dab-rozwadowski
No brain no pain.
Czekamy aż pan puls zrobi kolejny polski wciagajacy, edukacyjny serial np "pizza z kebabem"
15 10
odpowiedź
User
Agata
3 sezon nie wystartuje wcale jesienią ;P Już 27 sierpnia pierwszy odcinek 3 sezonu Lombardu!! Super i ja się doczekać normalnie nie mogę, mega serial, udał się bardzo!
9 8
odpowiedź
User
Kaska
Fajnie że już niebawem start nowego sezonu. Dobrze że o tym przeczytałam bo czekałabym do jesieni jak nic!
8 8
odpowiedź
User
Oliwcia
Ten serial zdobył moje serce już od pierwszego odcinku- po prostu go uwielbiam;D z niecierpliwością czekam na jutrzejsza premierę 3 sezonu;)!
8 8
odpowiedź