SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Lombard. Życie pod zastaw 2” hitem TV Puls. Jesienią kolejna edycja

Drugi sezon serialu Telewizji Puls „Lombard. Życie pod zastaw” oglądało średnio 747 tys. widzów, o 413 tys. osób więcej niż pierwsza edycja pokazywana jesienią ub.r. Wpływy reklamowe wyniosły 6,57 mln zł. Nowe odcinki produkcji stacja pokaże w jesiennej ramówce - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

Article

Telewizja Puls drugi sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” pokazywała w dni powszednie o godz. 19.00, w okresie od 26 lutego do 9 maja br. Średnia widownia wszystkich 52 odcinków wyniosła 747 tys. osób. Przełożyło się to na 5,66 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 7,01 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Przynajmniej przez 1 minutę każdy z poszczególnych odcinków oglądało średnio 1,38 mln widzów w 4+.

Jeszcze wyższe wyniki serial „Lombard. Życie pod zastaw” notował wśród widzów korzystających z naziemnej telewizji cyfrowej. W DVB-T 4+ udział produkcji wyniósł 9,93 proc., a w DVB-T 16-49 - 14,95 proc.

Najwięcej widzów zgromadził trzeci odcinek, wyemitowany 28 lutego br. Oglądało go 1,05 mln osób (7,04 proc. udziału). W grupie komercyjnej 16-49 zainteresował on 515 tys. osób, a jego SHR% wyniósł 10,26 proc.).

Dla porównania, pierwszy sezon produkcji pokazany jesienią ub.r. w dni powszednie o godz. 18.40 (pierwsze 15 odcinków wyemitowano o 18.20) oglądało średnio 334 tys. widzów, co przełożyło się na 2,77 proc. udziału w 4+, 4,07 proc. w 16-49, 4,23 proc. w DVB-T 4+ i 7,27 proc. w DVB-T 16-49. Oznacza to, że serial zyskał 413 tys. widzów.

Drugi sezon serialu „Lombard. Życie pod zastaw” jeszcze bardziej, bo o 513 tys. osób podniósł widownię TV Puls w swoim paśmie względem analogicznego okresu rok wcześniej. Od 27 lutego do 10 maja 2017 roku stacja między 19.00 a 20.00 miała średnio 234 tys. widzów (odpowiednio 1,69 proc., 2,55 proc., 2,39 proc. i 3,83 proc. udziału).

Średni udział TV Puls w dni powszednie w okresie od 26 lutego do 9 maja br. wśród wszystkich widzów wyniósł 3,61 proc., w grupie komercyjnej 16-49 było to 3,90 proc., w grupie DVB-T 4+ - 6,14 proc., a w grupie DVB-T 16-49 - 7,17 proc. Oznacza to, że produkcja wyraźnie podwyższa oglądalność stacji w każdej analizowanej grupie.

Warto dodać, że powtórki serialu „Lombard. Życie pod zastaw” z poprzedniego dnia pokazywane w dni powszednie o 18.00 w okresie od 27 lutego do 10 maja br. miały średnio 395 tys. widzów (odpowiednio 3,54 proc., 4,15 proc., 6,37 proc. i 9,03 proc. udziału).

Bardzo dobre wyniki oglądalności notowały maratony serialu pokazywane w sobotnie poranki, które śledziło 417 tys. osób (6,24 proc., 6,95 proc., 11,71 proc. i 13,69 proc. udziału).

Wpływy z reklam pokazanych przy premierowych odcinkach właśnie zakończonej serii programu wyniosły 6,57 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że Telewizja Puls i Studio A podjęły decyzję o kontynuacji serialu „Lombard. Życie pod zastaw”. Właśnie rozpoczynają się prace nad trzecim sezonem produkcji, którego premiera zaplanowana jest na jesień tego roku.

- Serial „Lombard. Życie pod zastaw” to unikalna produkcja, której  dynamiczny, kolorowy i pełen emocji scenariusz - tak jak jego bohaterowie - bardzo się spodobał widzom TV Puls. Popularność serialu rośnie, od początku mocno go wspieraliśmy merytorycznie i promocyjnie. Cieszymy się, że wraz ze Studiem A zaprezentujemy już tej jesieni nowe odcinki - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls. - Bardzo nas cieszy znakomita oglądalność serialu, który przyciągnął widzów TV Puls i zebrał wiele entuzjastycznych komentarzy - dodaje nam Anna Skowrońska, prezes zarządu Studio A.

Za produkcję serialu „Lombard. Życie pod zastaw” odpowiada Studio A. Jego fabuła rozgrywa się w środowisku właścicieli lombardu. W każdym odcinku widzowie poznają losy ludzi, którzy pojawiają się w lombardzie z powodu różnych życiowych okoliczności.

Główne role w serialu grają m.in.: Zbigniew Buczkowski, Henryk Gołębiewski, Michał Chorosiński, Jerzy Górski, Mateusz Murański, Agata Szafrańska i Dominika Skoczylas. Z naszych informacji wynika, że wszyscy powyżsi aktorzy występować będą również w trzecim sezonie produkcji. Pojawią się również nowe postaci.

„Lombard. Życie pod zastaw” jest laureatem Telekamery „Tele Tygodnia” 2018 roku w kategorii serial fabularno-dokumentalny.

Jednym z niestandardowych działań promujących „Lombard” jest serwis internetowy, w którym można kupić serialowe rekwizyty, zastawiane przez bohaterów produkcji. Widzowie znajdą tam też brandowane gadżety.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Lombard. Życie pod zastaw 2” hitem TV Puls. Jesienią kolejna edycja

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
gość
Pierwsza produkcja która naprawdę udała się stacji TV Puls. Z taka widownią grzechem byłoby nie zrobić 3 sezonu. Gratulacje
odpowiedź
User
Dab-rozwadowski
No brain no pain.
Czekamy aż pan puls zrobi kolejny polski wciagajacy, edukacyjny serial np "pizza z kebabem"
odpowiedź
User
Agata
3 sezon nie wystartuje wcale jesienią ;P Już 27 sierpnia pierwszy odcinek 3 sezonu Lombardu!! Super i ja się doczekać normalnie nie mogę, mega serial, udał się bardzo!
odpowiedź