SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

2,1 mln widzów „Na sygnale” w sezonie 2017/2018. Jesienią nowe odcinki (zobacz zwiastun)

Właśnie zakończony sezon serialu „Na sygnale” oglądało średnio 2,10 mln osób. TVP2 w czasie emisji medycznej produkcji była liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 33,81 mln zł. Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że emisja nowych odcinków produkcji rozpocznie się pod koniec sierpnia br.

Fot. Artrama Article

W sezonie 2017/2018 Telewizja Polska zdecydowała się rozpocząć emisję premierowych odcinków „Na sygnale” o tydzień wcześniej niż większość jesiennych premier (taka sama sytuacja po raz pierwszy miała miejsce rok temu). W pierwszym tygodniu (tj. od 21 do 25 sierpnia ub.r.) serial był pokazywany codziennie o godz. 20.40 (tuż po popularnych „Barwach szczęścia”, które też wystartowały wcześniej). Natomiast od 30 sierpnia ub.r. do 6 czerwca br. produkcja była już emitowana w swoim tradycyjnym paśmie - w środy o 21.45 (chociaż niektóre odcinki pokazano też w środy o 20.45, 21.10 a także w czwartki o 21.40).

Średnia oglądalność wszystkich 51 premierowych odcinków właśnie zakończonej edycji serialu wyniosła 2,10 mln osób, co przełożyło się na 15,52 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,20 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,08 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek „Na sygnale” z 10 stycznia br., który zainteresował 2,86 mln widzów.

Dla porównania, wiosną ub.r. serial gromadził 2,57 mln oglądających, a jego udziały wynosiły odpowiednio 18,68 proc., 14,79 proc. i 16,26 proc. Z kolei jesienią 2016 roku było to 2,54 mln osób (odpowiednio 18,35 proc., 14,63 proc. i 16,67 proc. udziału).

TVP2 w czasie emisji „Na sygnale” zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym czasie był TVN, który miał 9,43 proc. udziału. Trzeci był Polsat (9,01 proc.), a czwarta - TVP1 (8,84 proc.).

Również wśród widzów w grupie wiekowej 16-59 Dwójka była pierwsza. W grupie 16-49 stacja zajęła miejsce drugie.

Wpływy reklamowe z premierowych odcinków „Na sygnale” w sezonie 2017/2018 wyniosły 33,81 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Portal Wirtualnemedia.pl dowiedział się, że emisja nowych odcinków produkcji rozpocznie się pod koniec sierpnia br. Jako pierwsi prezentujemy również spot nowego sezonu serialu.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 2,1 mln widzów „Na sygnale” w sezonie 2017/2018. Jesienią nowe odcinki (zobacz zwiastun)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
pavv
Że też tylu jest naiwnych którzy myślą, że tak wygląda praca w pogotowiu!!!
5 1
odpowiedź
User
kasia
Dziwi mnie, że aż tyle osob oglada ten pseudomedyczny shit ;)
2 1
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing