2,35 mln widzów „Ojca Mateusza” w nowym paśmie, TVP1 liderem

Jesienne odcinki „Ojca Mateusza” oglądało średnio 2,35 mln osób, o 470 tys. widzów mniej niż rok temu. Serial dał TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w grupie 4+ i trzecie miejsce w grupie komercyjnej 16-49.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
2,35 mln widzów „Ojca Mateusza” w nowym paśmie, TVP1 liderem
Artur Żmijewski i Mikołaj Roznerski w 23. sezonie „Ojca Mateusza”; fot. ATM Grupa

Jesienią premierowe odcinki „Ojca Mateusza” emitowane były w TVP1 w czwartki o godz. 21.00 (względem poprzednich ramówek serial został przesunięty z 20.30 - zmiana pasma wynika z powodu wprowadzenia przez Jedynkę dodatkowych odcinków „Leśniczówki” w czwartki i piątki o 20.30), w okresie od 10 września do 10 grudnia br. Pierwszy z nich to ostatni odcinek 23. serii, który planowo miał być wyemitowany wiosną (emisja serialu została przerwana po 12 z 13 planowanych odcinków z powodu pandemii COVID-19). 24. sezon „Ojca Mateusza” stacja zaczęła pokazywać od 17 września.

Wszystkie premierowe odcinki „Ojca Mateusza” w jesiennej ramówce oglądało średnio 2,35 mln widzów. Przełożyło się to na 16,50 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,69 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Największą popularnością cieszył się odcinek serialu z 5 listopada. Zgromadził przed telewizorami 2,79 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ludzie-i-bogowie-ogladalnosc-nowy-serial-hitem-tvp1-byla-liderem,7170421309077633a ##

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajął TVN, nadający wówczas teleturniej „Milionerzy” i początek „Kuchennych rewolucji”, co przełożyło się na 12,39 proc. udziału. Dalej uplasowały się: Polsat (gł. „Przyjaciółki”; 8,14 proc.) oraz zamykająca tzw. „wielką czwórkę” TVP2 (filmy fabularne; 4,61 proc.).

Wśród widzów w grupie 16-49 Jedynka była trzecia, a w 16-59 - druga.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały