1,44 mln widzów „Przyjaciółek 15”. Serial nr 1 w Ipla

Najnowszy sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 1,44 mln widzów. W porównaniu do trzynastej serii, nadawanej rok temu, widownia produkcji spadła o 240 tys. osób. Polsat w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 20,60 mln zł. Serial wiosną był najchętniej oglądaną pozycją w serwisie Ipla.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
1,44 mln widzów „Przyjaciółek 15”. Serial nr 1 w Ipla
fot. Telewizja Polsat

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że piętnastą edycję „Przyjaciółek” (serial był emitowany w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 5 marca do 21 maja br.) śledziło średnio 1,44 mln widzów. Przełożyło się to na 9,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,08 proc. w grupie 16-59.

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 16 kwietnia br. Zgromadził przed telewizorami 1,57 mln oglądających.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/maria-matejko-nowy-serial-polsatu-premiera-opinie-kto-zagra-fabula,7170535711966849a ##

Podczas emisji „Przyjaciółek 15” Telewizja Polsat zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należała do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,25 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 12,39 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełniła TVP2 (gł. filmy fabularne; 3,36 proc.).

Polsat był wiceliderem wśród widzów w grupie 16-49, a w 16-59 stacja zajęła miejsce trzecie.

grafika

Wpływy z reklam wokół właśnie zakończonego sezonu „Przyjaciółek” wyniosły 20,60 mln zł. Dla porównania, trzynasty sezon zarobił z reklam 27,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Przyjaciółki” hitem w Ipla

15. sezon serialu „Przyjaciółki” to najchętniej oglądana pozycja w Ipla. Jak już informowaliśmy, drugie miejsce należało do „Zawsze warto”.

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-w-rytmie-serca-6-sezon-polsat-liderem,7170729420843137a ##

Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"

Szef Radia Zachód odpowiada na zarzut szefowej KRRiT. "Manipulacja informacyjna"