SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

1,44 mln widzów „Przyjaciółek 15”. Serial nr 1 w Ipla

Najnowszy sezon „Przyjaciółek” oglądało średnio 1,44 mln widzów. W porównaniu do trzynastej serii, nadawanej rok temu, widownia produkcji spadła o 240 tys. osób. Polsat w czasie emisji serialu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym w 4+ i drugie w 16-49, a wpływy z reklam wyniosły 20,60 mln zł. Serial wiosną był najchętniej oglądaną pozycją w serwisie Ipla.

fot. Telewizja Polsat Article

Z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że piętnastą edycję „Przyjaciółek” (serial był emitowany w czwartki o godz. 21.10, w okresie od 5 marca do 21 maja br.) śledziło średnio 1,44 mln widzów. Przełożyło się to na 9,98 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,65 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,08 proc. w grupie 16-59.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył odcinek pokazany 16 kwietnia br. Zgromadził przed telewizorami 1,57 mln oglądających.

Dla porównania, trzynastą edycję serialu, pokazywaną wiosną ub.r., śledziło średnio 1,68 mln osób, co przekładało się na 11,84 proc. udziału w 4+, 13,70 proc. w 16-49 oraz 13,48 proc. w 16-59. Produkcja straciła 240 tys. widzów.

Podczas emisji „Przyjaciółek 15” Telewizja Polsat zajmowała trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pozycja lidera należała do TVP1, nadającej w tym czasie „Ojca Mateusza” oraz „Sprawę dla reportera”, co przełożyło się na 17,25 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się TVN („Milionerzy” i „Kuchenne rewolucje”; 12,39 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełniła TVP2 (gł. filmy fabularne; 3,36 proc.).

Polsat był wiceliderem wśród widzów w grupie 16-49, a w 16-59 stacja zajęła miejsce trzecie.

Wpływy z reklam wokół właśnie zakończonego sezonu „Przyjaciółek” wyniosły 20,60 mln zł. Dla porównania, trzynasty sezon zarobił z reklam 27,59 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

„Przyjaciółki” hitem w Ipla

15. sezon serialu „Przyjaciółki” to najchętniej oglądana pozycja w Ipla. Jak już informowaliśmy, drugie miejsce należało do „Zawsze warto”.

„Przyjaciółki” to opowieść o czterech kobietach. Każda z nich jest inna - różni je sytuacja życiowa i problemy, którym muszą stawić czoła. W rolę tytułowych „Przyjaciółek” wcielają się Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Anita Sokołowska i Magdalena Stużyńska. Serial produkuje Akson Studio.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,85 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: 1,44 mln widzów „Przyjaciółek 15”. Serial nr 1 w Ipla

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
loool
Przyjaciółki to już popłuczyny! Nina zdejmuj to, bo zejdzie poniżej miliona za max 2 lata.
15 8
odpowiedź
User
ssss
nie da sie tego ogladac. pierwsze piec sezonow ogladalam, ale teraz masakra, nierealne! przeciez to kobiety z dziecmi po 40! ile moga miec partnerow w ciagu jednego sezonu?? 50?????
18 8
odpowiedź
User
MARCIN
wyniki tragiczne. nina zarżnęła to pasmo
12 6
odpowiedź
User
Hanek
Tak zajechać dobry serial to potrafi tylko Polsat. Przyjaciółki powinny zejść z anteny max po 6 sezonie a tymczasem 40-letnie babki wciąż romansują jak jakieś małolatki żądne przygód. Nina może śmiało zwiększyć częstotliwość emisji tego serialu do kilku razy w tygodniu bo to już od typowego tasiemca niewiele się różni.
14 4
odpowiedź
User
POLSATFAN
juz lepsze pod względem fabuły było "Zawsze warto". Przynajmniej nie było królikarni, że każdy z każdym jak tutaj, scenarzyści niezły kabaret z tych przyjaciółek zrobili.
15 3
odpowiedź