„Ojciec Mateusz” stracił 200 tys. widzów, ale TVP1 nadal dystansuje konkurencję

20. sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 2,78 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 18. serii, widownia produkcji spadła o 200 tys. oglądających. Serial nadal daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja jest trzecia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Ojciec Mateusz” stracił 200 tys. widzów, ale TVP1 nadal dystansuje konkurencję
„Ojciec Mateusz”, fot. TVP

Premierowe odcinki 20. serii „Ojca Mateusza” emitowane są w TVP1 w czwartki o godz. 20.35, począwszy od 6 września br. Trzy pierwsze oglądało średnio 2,78 mln widzów. Przełożyło się to na 18,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,30 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,42 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-lesniczowka-tvp1-2-sezon-sledzi-1-13-mln-widzow,7171227062765697a ##

Największą popularnością jak na razie cieszył się trzeci odcinek serialu. Zgromadził on przed telewizorami 2,90 mln oglądających.

grafika

Względem analogicznego okresu ubiegłego roku, widownia „Ojca Mateusza” spadła o 200 tys. osób. Wówczas trzy pierwsze odcinki osiemnastej edycji produkcji średnio przyciągały przed ekrany 2,98 mln osób, co przełożyło się na 20,16 proc. udziału w 4+.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/magazyn-sledczy-anity-gargas-hitem-tvp1-w-nowym-pasmie,7171226490668673a ##

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” nadal jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w grupie 4+. Drugie miejsce zajmuje TVN, nadający wówczas serial „Na Wspólnej” oraz teleturniej „Milionerzy”, co przekłada się na 12,91 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat („Nasz nowy dom” i „Przyjaciółki”; 12,29 proc.) oraz zamykająca tzw. „wielką czwórkę” TVP2 („Bake Off Junior”; 4,16 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Jedynka jest dopiero trzecia, przegrywając Polsatem i TVN.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Nie żyje Chris Rea. Stworzył kultową piosenkę o Bożym Narodzeniu

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Resort kultury z programem wsparcia dla lokalnych mediów. 10 mln zł dla niezależnych redakcji

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Redakcja "Wyborczej" murem za Czuchnowskim. Jest oświadczenie po fali gróźb

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady

Nie żyje szef MakoLab. Zarządzał firmą prawie dwie dekady