„Taniec z Gwiazdami 9” oglądało 2,5 mln widzów. Polsat liderem, 39,09 mln zł z reklam

Dziewiąta edycja „Tańca z Gwiazdami” gromadziła średnio 2,51 mln widzów, czyli o 90 tys. osób mniej niż ósma odsłona widowiska emitowana rok temu. Polsat w czasie nadawania show nadal był zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+. Wpływy z reklam wyniosły 39,09 mln zł.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:
„Taniec z Gwiazdami 9” oglądało 2,5 mln widzów. Polsat liderem, 39,09 mln zł z reklam
Joanna Mazur i Jan Kliment; fot. Telewizja Polsat

„Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” nadawany był w Polsacie w piątki o godz. 20.05, w okresie od 1 marca do 17 maja br. Średnia oglądalność premierowych odcinków dziewiątej edycji show wyniosła 2,51 mln widzów, co przełożyło się na 17,35 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 11,84 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/joanna-mazur-zbiorka-na-mieszkanie-albert-wojcik-organizator,7171091012495489a ##

Największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 3,05 mln osób.

grafika

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-world-of-dance-polsat-koniec-show,7171198466201217a ##

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zajął zdecydowane pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należała do TVP2, która nadawała wtedy gł. seriale „Barwy szczęścia”, „O mnie się nie martw” i „Rodzinka.pl”, co dało tej stacji 9,56 proc. udziału. Trzecie miejsce zajął TVN (filmy w paśmie „Superkino”; 9,23 proc.), a czwarte - TVP1 (gł. „Pogoda”, „To był rok”, „The Wall. Wygraj marzenia” i filmy fabularne; 7,16 proc.).

Polsat był liderem również wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 stacja była druga, a na prowadzenie wysunął się TVN.

grafika

Wpływy reklamowe wokół premierowych odcinków dziewiątej edycji widowiska wyniosły 39,09 mln zł. Dla porównania, ósma seria z reklam przyniosła 32,18 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Zakończoną właśnie dziewiątą edycję wygrali Joanna Mazur i Jan Kliment. W nagrodę otrzymali pieniądze - 100 tys. zł dla gwiazdy oraz 50 tys. zł dla tancerza.

Będzie kolejna edycja

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/dance-dance-dance-tvp2-ewa-chodakowska-opinie-recenzja-wyniki-ogladalnosci,7171091339503233a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"