SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

1,8 mln widzów „The story of my life”. Polsat wygrywa z konkurencją

Nowy program „The story of my life” gromadzi średnio 1,82 mln widzów. Polsat w czasie nadawania nowego talk-show jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w grupie 16-49 przegrywa z TVN.

Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan; fot. RochstarBarbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan; fot. Rochstar

Talk-show „The story of my life - Historia naszego życia” nadawany jest w Polsacie w piątki po godz. 22.00, począwszy od 2 marca br. Średnia oglądalność trzech odcinków nowego projektu wyniosła 1,82 mln widzów, co przełożyło się na 15,64 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 14,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,45 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek produkcji. Przyciągnął on uwagę 1,96 mln osób.

Polsat w czasie emisji tanecznego formatu zdecydowanie zajmuje pierwsze miejsce w całym rynku telewizyjnym. Druga lokata należy do stacji TVN, która nadaje wtedy filmy fabularne, co daje jej 9,97 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje TVP1 (gł. filmy; 5,85 proc.), a czwarte - TVP2 (gł. serial „Krąg podejrzanych”; 4,89 proc.).

Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie 16-59. Z kolei w grupie komercyjnej 16-49 Polsat jest drugi, a na prowadzenie wysuwa się TVN.

„The story of my life - Historia naszego życia” to talk-show stworzony przez holenderską firmę produkcyjną Talpa i emitowany przez RTL4. W Polsce za jego produkcję odpowiada Rochstar. Formuła programu polega na tym, że w każdym odcinku inna para młodych celebrytów dowie się jak będzie wyglądać ich życie na starość. W tym celu uczestnicy zostaną ucharakteryzowani na osoby starsze o 20-30 i 40-60 lat. Następnie gospodarz talk-show będzie z nimi przeprowadzał rozmowę na temat jak się czują po tej metamorfozie, oraz jak postrzegają siebie oraz swój związek, gdy są odpowiednio o 20-30 i 40-60 lat starsi.

Polską edycję programu prowadzi dziennikarka prasowa i telewizyjna Katarzyna Montgomery. Gośćmi pierwszej edycji nowego talk-show Polsatu są takie duety, jak: Barbara Kurdej-Szatan i Rafał Szatan, Lena i Jan Klimentowie, Dorota i Radosław Liszewscy, Julia Wieniawa i Antoni Królikowski oraz Dorota i Czesław Mozilowie. Każdy z pięciu odcinków programu będzie poświęcony jednej parze.

Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 10,91 proc.

Dołącz do dyskusji: 1,8 mln widzów „The story of my life”. Polsat wygrywa z konkurencją

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Viola
Ten program rzeczywiscie wzrusza. I przyjemnie go sie oglada. Brawa dla polsatu za pomysl. Promocja jakos szczegolnie duza nie byla w przeciwienstwie do hipnozy tvnu ,a mimo to wynik story of my life naprawde dobry. Cieszy mnie ten wynik bo to normalny program i dla normalnych ludzi. 3odc.troszke slabszy ale tylko dlatego ze w wiekszosci Pastwa Klimentow nie dalo sie zrozumiec co Oni mowia. Tak to przyjemne ogolnie.
odpowiedź
User
typiara
Cały ten format dałoby się zamknąć w 6-minutowym filmiku na Youtubie - czym zresztą był zanim Talpa zrobiła z tego przegadany talkshow. Nie jest to nic wyjątkowego, maski też nie robią wrażenia, ale trzeba przyznać, że The Story jest mistrzowsko ulokowany w ramówce. Zastępy starszych pań z całej Polski będą budzić się co sobotę nieco bardziej zaspane niż zazwyczaj :)
odpowiedź
User
sAM
Praca online jest teraz tak latwa w Internecie. Mozesz zarobic znaczna kwote w ciagu zaledwie kilku godzin. Moja dzienna wyplata to 600 $, po prostu pracuje kilka godzin na Facebooku

Mozesz to sprawdzic tutaj ... >>>>>>>> www.Jobnet70.com
odpowiedź