SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

„The Voice of Poland 8” hitem TVP, Dwójka liderem rynku

Ósma edycję „The Voice of Poland” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,72 mln osób. W porównaniu do siódmej serii widownia show spadła o 260 tys. osób. TVP2 w czasie emisji programu jest jednak liderem rynku.

fot. tvp Article

Kolejną edycję „The Voice of Poland” na antenie TVP2 oglądać można w soboty o godz. 20.05 i o 21.10, począwszy od 2 września br. (program jednak nie był pokazany 16 września, ale za to stacja pokazała dodatkowe dwa odcinki w niedzielę, 24 września).

Średnia widownia sześciu pierwszych odcinków muzycznego widowiska wyniosła 1,73 mln osób, co przełożyło się na 12,13 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,58 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,81 proc. w grupie 16-59. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,83 mln oglądających, program zgromadził 23 września (są to uśrednione dane dla dwóch odcinków show pokazanych tego dnia).

Dla porównania, siódmą edycję muzycznego widowiska, emitowaną w analogicznym okresie ub.r., oglądało średnio 1,98 mln osób, co przełożyło się na 14,62 proc. udziału w 4+, 15,29 proc. w 16-49 i 15,51 proc. w 16-59. Oznacza to, że program stracił 260 tys. widzów.

TVP2 w czasie nadawania ósmej edycji „The Voice of Poland” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVN z udziałem na poziomie 11,27 proc., emitujący wówczas gł. „Mam talent” i filmy fabularne. Trzecia jest TVP1 („Komisarz Alex” i filmy; 11,02 proc.), a czwarty - Polsat (m.in. filmy i koncert „Roztańczony PGE Narodowy”; 9,87 proc.).

Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 Dwójka jest wiceliderem rynku.

Średni udział TVP2 wiosną 2017 roku wyniósł 7,95 proc. w grupie 4+ i 6,78 proc. w grupie komercyjnej 16-49.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „The Voice of Poland 8” hitem TVP, Dwójka liderem rynku

11 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aa
1,7 mln to mało jak na sobotnie show o śpiewających ludziach...
17 5
odpowiedź
User
B
Jak na Tvp2 to złota kura oglądalności
12 4
odpowiedź
User
???
Mam talent liderem rynku i The Voice liderem rynku. Oba o tej samej porze.
17 2
odpowiedź
User
maciek96
nie są o tej samej porze Mam talent 20:00-21:40, The Voice 20:05-22:05
4 9
odpowiedź
User
jkhjsmk
Zaraz, zaraz. Przecież w podsumowaniu tygodnia, The Voice miał chyba raz oglądalność ponad 2 mln.
12 2
odpowiedź
User
jkhjsmk
Dobra, już wiem. Uśrednione 2 odcinki.
7 2
odpowiedź
User
mms
nie są o tej samej porze Mam talent 20:00-21:40, The Voice 20:05-22:05


No to mnie przekonałeś! mocny argument
5 2
odpowiedź
User
lisa
zasłużenie lider. uwazam ze lepsi uczestnicy niż w 7 i Szpak
3 3
odpowiedź
User
llll
Jak na Tvp2 to złota kura oglądalności


jeszcze piewsza randka. rozkreca sie
4 3
odpowiedź
User
antek
programy talent szoł to jedna wielka sciema. szkoda na nie czasu i energii
1 2
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry