SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Ojciec Mateusz” miażdży konkurencję

Piąty sezon serialu „Ojciec Mateusz” ogląda średnio 5,66 mln widzów. TVP1 w trakcie emisji tej produkcji jest zdecydowanym liderem rynku.

„Ojciec Mateusz” miażdży konkurencję

Czwartkowe premiery "Ojca Mateusza" (20.25 - TVP 1) mają średnio 34,3 proc. udziału w grupie 4+ oraz 27,84 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem udziały wynosiły odpowiednio 30,07 proc. i 24,47 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

DataAMRSHR %SHR %(16-49)
03-03-2011594950235,70%29,29%
10-03-2011573861535,20%27,98%
17-03-2011526918631,87%26,12%
średnio565890934,30%27,84%
przed rokiem483015230,07%25,45%


Dużą popularnością cieszą się także niedzielne powtórki (17.30 - TVP 1). Dwa pierwsze odcinki zobaczyło 4,5 mln widzów (32,73 proc. i 25,45 proc. udziału odpowiednio w 4+ i 16-19). Przed rokiem powtórki miały jednak 5,07 mln widzów i 37,31 proc. udziału.
 


Jedynka podczas emisji premier serialu jest zdecydowanym liderem rynku. Druga pozycja przypada TVN z 2,93 mln widzów (17,73 proc. udziału). Podium zamyka Dwójka (1,76 mln widzów i 10,66 proc. udziału). 

KanałAMRSHR %SHR %(16-49)
TVP1565890934,30%5658909
TVN292532117,73%17,54%
TVP2175936910,66%11,80%
POLSAT170373010,33%13,29%


„Ojca Mateusza” chętnie oglądają kobiety, widzowie powyżej 45. roku życia oraz mieszkańcy wsi i małych miast. 

ProfilADH %AFF
PłećMężczyźni41,32%86
Kobiety58,68%113
Wiek 4-91,98%33
 10-153,50%52
16 - 192,32%41
20 - 243,08%39
25 - 293,12%35
30 - 345,14%62
35 - 396,57%89
40 - 445,21%81
45 - 498,36%122
50 - 5412,42%154
55 - 5911,16%144
60+37,15%184
Wlk. miastaWieś44,95%115
< 50 tys.23,37%97
50-100 tys.9,07%106
100-200 tys.6,44%80
> 200 tys.16,16%80
ZawódTop management7,11%82
Pracownicy średniego szczebla11,89%79
Pracownicy fizyczni i rolnicy19,01%95
Emeryci45,86%179
Inni16,14%53
WykształceniePodstawowe54,33%120
Średnie28,82%97
Wyższe11,38%91
Inne5,47%43

 

''Ojciec Mateusz" to polska wersja włoskiego hitu "Don Matteo". Serial emitowany jest od grudnia 2008 roku. Za produkcję odpowiada wchodząca w skład ATM Grupy, spółka Baltmedia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” miażdży konkurencję

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
michalk
gdyby ojca Mateusza dawac 5 minut póżniej,to miałby o 1 mln widzów więcej.
Wtedy Ojciec Mateusz zaczynałby się od razu po zakończeniu Barw szczęścia w TVP 2 i ci widzowie przeszliby na ojca Mateusza.
ale wynik i tak wysoki i co prawda te pierwsze pare minut ogląda mało widzów,to jak się skończą barwy szczęścia to i tak ojciec Mateusz zciąga widownię Barw szczęścia.którzy po zakończeniu kolejnego odcinka od razu przełączają stacje z tvp 2 na tvp 1.
odpowiedź
User
aaa
Czy w tym dziwnym kraju popularnością cieszą się seriale o facetach latających w sutannach? Jest gorzej niż w Afganistanie Talibów, państwo religijne na każdym poziomie!!!
odpowiedź
User
kurka wodna!
Nie oglądam serialu, ale myślę sobie, że warto czasem spojrzeć na księdza poruszającego się na rowerze, a nie wypasioną bryką.
odpowiedź