SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Ojciec Mateusz” zyskał widzów, TVP1 dystansuje konkurencję

Czternasty sezon „Ojca Mateusza” ogląda średnio 4,11 mln osób. W porównaniu do emitowanej rok temu 12. serii, widownia produkcji wzrosła o 80 tys. oglądających. Serial daje TVP1 pozycję zdecydowanego lidera rynku telewizyjnego.

„Ojciec Mateusz”, fot. TVP Article

Premierowe odcinki 14. serii „Ojca Mateusza” emitowane są w TVP1 w czwartki o godz. 20.30, począwszy od 3 września br. Trzy pierwsze oglądało średnio 4,11 mln widzów. Przełożyło się to na 26,85 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 18,21 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie największą popularnością cieszył się pierwszy odcinek serialu. Zgromadził on przed telewizorami 4,17 mln oglądających.

Data

Godz.

Wszyscy 4+

AMR

SHR %

03-09-2015

20:31:37

4 170 537

27,08%

10-09-2015

20:30:35

4 169 275

27,15%

17-09-2015

20:30:07

3 992 374

26,35%

Średnio:

4 108 370

26,85%

W porównaniu do analogicznego okresem ubiegłego roku, widownia „Ojca Mateusza” wzrosła o 80 tys. osób. Wówczas trzy pierwsze odcinki dwunastej edycji produkcji średnio przyciągały przed ekrany 4,03 mln osób, co przełożyło się odpowiednio na 26,12 proc. oraz 18,02 proc. udziału (zobacz te dane).

TVP1 w czasie emisji „Ojca Mateusza” jest zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce zajmuje TVN, nadający wówczas końcówkę „Na Wspólnej” oraz „Kuchenne rewolucje”, co przekłada się na 12,96 proc. udziału. Dalej plasują się: Polsat („Zdrady” i „Przyjaciółki”; 10,73 proc.) oraz TVP2 („Barwy szczęścia”, „Paranienormalni Tonight” i mecz Ligi Europy; 7,86 proc.). Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupie komercyjnej.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1 - Ojciec Mateusz 13

4 108 370

26,85%

18,21%

TVN

1 983 224

12,96%

16,42%

Polsat

1 641 620

10,73%

11,73%

TVP2

1 202 758

7,86%

8,28%

Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że w sierpniu br. udział TVP1 w rynku telewizyjnym wyniósł 10,31 proc.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Ojciec Mateusz” zyskał widzów, TVP1 dystansuje konkurencję

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Widz
Świetny serial, którego kluczem do sukcesu jest świetna obsada aktorska i bardzo dobre scenariusze.
13 16
odpowiedź
User
szara komórka
W tym przypadku kluczem do sukcesu jest pora emisji, w której ludzie włączają telewizory, a na innych kanałach albo politycy, albo pitraszenie, albo porady, jak malować paznokcie, albo m jak mamałyga, w ostateczności sport, bardziej omawiany, niż pokazywany, :)
No, ale dla teatrów tv miejsce w ramówce po 23, kiedy ludzie śpią - tak władze tvp dbają o widza...
12 10
odpowiedź
User
Kas
W tym przypadku kluczem do sukcesu jest pora emisji, w której ludzie włączają telewizory, a na innych kanałach albo politycy, albo pitraszenie, albo porady, jak malować paznokcie, albo m jak mamałyga, w ostateczności sport, bardziej omawiany, niż pokazywany,
No, ale dla teatrów tv miejsce w ramówce po 23, kiedy ludzie śpią - tak władze tvp dbają o widza...



Szara komórka znaczy ze masz tylko jedną? Bo na to wychodzi
11 11
odpowiedź
User
szara komórka
Czasami nie liczy się ilość, a jakość, to raz. Dwa, cytując klasyków, człowiekowi do życia potrzebne są minimum dwie szare komórki - jedna odpowiada za wdech, druga za wydech... :)
9 8
odpowiedź