SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Okładka z gwiazdami nie pomogła “Olivii”, najwięcej zyskał tytuł Agory

W maju br. w segmencie miesięczników poradnikowych dla pań wzrostami sprzedaży pochwalić się mogły jedynie “Poradnik Domowy” i “Świat Kobiety”. Pozostałe tytuły straciły, a najwięcej, bo prawie o 50 proc. spadła sprzedaż “Olivii”, która zmieniła formułę okładki.

Liderem zestawienia pozostały wydawane przez Burdę “Dobre Rady”, których sprzedaż ogółem spadła o 9,91 proc. do 449 173 egz. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce z trzeciego awansował “Świat Kobiety” (Wydawnictwo Bauer). Jego sprzedaż ogółem w maju br. wyniosła 415 947 egz. i była o 1,27 proc. wyższa niż rok wcześniej. Magazyn w analizowanym miesiącu kosztował 1,99 zł, zaś rok wcześniej było to 2,90 zł.

Trzecia pozycję zajął “Poradnik Domowy” (Agora), będący w maju ub.r. poza podium. Tytuł ten zanotował największy wzrost sprzedaży w rankingu, wynoszący 15,72 proc., do 375 388 egz. Trzeba dodać, że “Poradnik Domowy” od kwietnia br. kosztuje 1,99 zł, o 1 zł mniej niż rok wcześniej.

Najwięcej wśród miesięczników poradnikowych straciła zajmująca szóste miejsce “Olivia” (Marquard Media Polska). Jej sprzedaż ogółem zmalała w maju br. o 45,27 proc. do 133 201 egz. W analizowanym miesiącu po raz pierwszy na okładce “Olivii” pojawiło się zdjęcie gwiazd (okładkę zdobiły fotografie Pauliny Holtz, Weroniki Książkiewicz i Aleksandry Nieśpielak), a nie anonimowych modelek (dowiedz się więcej i zobacz okładkę).

Wirtualnemedia.plmaj
ZKDP20112010
TytułSprzedaż ogółem
Dobre Rady449 173498 570
Świat Kobiety415 947410 713
Poradnik Domowy375 388324 401
Kobieta i Życie340 280428 485
Claudia188 474267 729
Olivia133 201243 396
Naj Magazyn*104 783150 768


W maju br. na tle kwietnia br. wszystkie magazyny poradnikowe zanotowały spadki sprzedaży. Najwięcej stracił “Poradnik Domowy”, którego wynik sprzedażowy zmalał o 25,34 proc. 

Wirtualnemedia.pl2011
ZKDPmajkwiecień
TytułSprzedaż ogółem
Dobre Rady449 173462 548
Świat Kobiety415 947432 792
Poradnik Domowy375 388502 800
Kobieta i Życie340 280403 149
Claudia188 474227 885
Olivia133 201147 953
Naj Magazyn*104 783110 538

* - „Naj” w maju 2010 roku był tygodnikiem

Dołącz do dyskusji: Okładka z gwiazdami nie pomogła “Olivii”, najwięcej zyskał tytuł Agory

10 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ekspert
Dobre Rady pięknie tracą!
odpowiedź
User
anka
OLIVIA, co zrobiono z tym tytułem, jaka szkoda!
odpowiedź
User
karolina
Szkoda Olivii. Moim zdaniem trzeba było mocno się postarać, żeby zmarnować taki tytuł. Coś nie tak w wydawnictwie - we wszystkich tytułach spadki chyba największe na rynku.
odpowiedź