Okocim wysyła sześciu influencerów do swojego browaru

Okocim (Carlsberg Polska) zaprosił na wizytę w swoim browarze sześciu influencerów - Karola Paciorka, Zacharego Zawadzkiego, Łukasza Podlińskiego, Adama Wiejaka, Wiktora Mrozika i Piotera Jurkowskiego.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Okocim wysyła sześciu influencerów do swojego browaru

W ramach aktywności influencer marketingowej, przewodnikami twórców byli piwowarzy Paweł Zych i Adam Surmacz z Browaru Okocim. Ze spotkań powstało sześć filmów, które pojawiły się na kanałach twórców.

Wizytę w okocimskim browarze złożyli: Zachar Zawadzki, dziennikarz motoryzacyjny prowadzący kanał na YT Zachar OFF, Karol Paciorek (Imponderabilia), Łukasz Podliński (Męski Blog), Adam Wiejak (Adam Knowshow), Pioter Jurkowski (Gdzie bądź), Wiktor Mrozik (Mrozik Oficjalnie).

Autorskie koncepcje filmów przygotowali poszczególni youtuberzy we współpracy z agencją reklamową Upside. Za produkcję filmów odpowiada dom produkcyjny Highnoon.pl, a planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Initiative (IPG Mediabrands).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej