„Randka w ciepło” - Filip Chajzer i Isaiah Mustafa reklamują Old Spice’a (wideo)

W nowej kampanii reklamowej dezodorantów Old Spice (produkowanych przez Procter&Gamble) wspólnie z promującym tę markę od kilku lat Isaiahem Mustafą występuje Filip Chajzer. Akcja jest realizowana pod hasłem „Randka w ciepło”.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Randka w ciepło” - Filip Chajzer i Isaiah Mustafa reklamują Old Spice’a (wideo)
Filip Chajzer w reklamie Old Spice'a

W pierwszym spocie z kampanii Filip Chajzer występuje jako prowadzący program „Randka w ciepło” przypominający nadawaną w Polsce w latach 1992-2005 „Randkę w ciemno”. Kandydaci zapytani przez dziewczynę o hobby wymieniają bardzo mało atrakcyjne dziedziny. Wtedy interweniuje Isaiah Mustafa, model od 2010 roku odgrywający w reklamach Old Spice’a idealnego mężczyznę. Rozdaje mężczyznom dezodorant Old Spice, a ci zyskują natychmiast oryginalnej stroje.

W reklamie promowany jest dezodorant Old Spice Captain.

 

Dział public relations Procter&Gamble Polska nie odpowiedział na razie na nasze pytania o szczegóły nowej akcji.

Działania reklamujące Old Spice’a obejmują m.in. telewizję, internet oraz prasę. Za obsługę reklamową marki odpowiadają agencja Saatchi&Saatchi IS (kreacja reklam) oraz dom mediowy MediaCom Warszawa (planowanie i zakup mediów).

Filip Chajzer w 2017 roku wystąpił w kampanii „Wyzwanie smaku” Pepsi, a jesienią ub.r. razem ze swoim ojcem Zygmuntem Chajzerem prowadził loterię „Graj o całość” w Radiu Złote Przeboje. Angażuje się też w akcje społeczne, na początku br. prowadził dla Allegro cykl o Aukcjach od Serca na rzecz WOŚP.

Chajzer od wielu lat jest związany z Grupą TVN. Jesienią ub.r. wspólnie z Zygmuntem Chajzerem uczestniczył w „Ameryka Express” w TVN, a od marca prowadzi „Big Brother” w TVN7.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu