Olga Markowska i Aleksandra Czerw w Resolution Media

Do zespołu Resolution Media, komórki zajmującej się w Grupie Media Direction performance marketingiem, dołączyły Olga Markowska i Aleksandra Czerw.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Grupa Media Direction stworzyła komórkę Resolution Media, zajmującą się performance marketingiem, w czerwcu 2015 roku, a kieruje nią Robert Niebrzydowski.

Olga Markowska objęła w firmie  stanowisko performance media specialist. Przez ostatni rok pracowała w Agorze, gdzie zajmowała się głównie kampaniami PPC w Google i na Facebooku oraz analityką webową. Obsługiwała klientów takich jak Accenture, Szkoła Główna Handlowa, Deweloper Matexi, Publio.pl, Gazeta.praca.pl, Radio Tok FM i „Wysokie Obcasy”.

Aleksandra Czerw, która w Resolution Media objęła stanowisko performance media trainee, ostatnio pracowała w agencji Tomo Group jako social media specialist.

Aktualnie Resolution Media zatrudnia 14 osób prowadzących i optymalizujących kampanie oraz 7 pracowników odpowiedzialnych za tworzenie i publikację kontentu oraz kompleksowe działania w social mediach. W najbliższym czasie Resolution planuje zatrudnienie kilku kolejnych pracowników.

Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

Fibak próbował zablokować podcast Wojewódzkiego i Kędzierskiego. Autorka głośnego tekstu: czułam zażenowanie

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej