Olga Naparty-Małysz w zespole Cosmo Group

Olga Naparty-Małysz objęła stanowisko communications managerki w Cosmo Group, firmie, do której należy marka Neonail - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Olga Naparty-Małysz w zespole Cosmo Group
Olga Naparty-Małysz, fot. LinkedIn

Olga Naparty-Małysz jako communication manager w Cosmo Group odpowiada za region Europy Środkowo-Wschodniej. 

Do jej obowiązków należy m.in. opracowywanie i wdrażanie strategii komunikacji w kanałach digitalowych dla wszystkich marek grupy, budowanie świadomości marek, komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna.

Olga Naparta - Małysz kieruje tez zespołami specjalistów odpowiedzialnych za content, influencer marketing, PR i grafikę, współtworzy kampanie produktowe oraz współpracuje z domem mediowym i agencjami digital. 

Olga Naparty-Małysz ostatnio pracowała w Red Bull Polska. Spędziła tam 19 lat. Przez 9 ostatnich pełniła funkcję national media network managera. 

W latach 2013-2015 była p.o. szefową komunikacji. Wcześniej, przez półtora roku, była communications managerką. W latach 2010-2011 pełniła funkcję communications&culture specialist. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami