“Olivia” z kuponami rabatowymi i kampanią

Do grudniowego wydania miesięcznika “Olivia” (Marquard Media Polska), które ukaże się we wtorek 8 listopada br., dołączone zostaną kupony rabatowe. Numer wspiera kampania reklamowa.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Kupony będą uprawniały do skorzystania ze zniżek przy zakupie ubrań, obuwia i dodatków w ponad 1600 sklepach w całej Polsce. Będzie je można realizować podczas weekendu 26-27 listopada br. w ramach akcji „Rodzinne zakupy z Olivią”

Magazyn ukaże się w nakładzie wynoszącym 258 tys. egz. w czterech mutacjach: z płytą CD z kolędami Piotra Rubika (w cenie 7,99 zł), z zestawem pereł (za 9,95 zł), z mixem płyt DVD „Miłosne gierki” lub „Za jakie grzechy” (7,50 zł) lub bez dodatków w normalnej cenie 3,99 zł.

grafika

Grudniowe wydanie „Olivii” wspiera kampania reklamowa w telewizji (TVN, TVP1, TVP2, Polsat, TVN 7, TV4, Kuchnia.tv, Zone Club, Zone Romantica, 4fun.tv, Fox life), radiu (Radio ZET, RMF FM, Radio Kolor), prasie („Newsweek Kobieta”, „Pani Domu”, “Cosmopolitan”, “Hot”, „Joy”), internecie (Wirtualna Polska) oraz na nośnikach City Channel w autobusach w Warszawie i Trójmieście.  Kampanię przygotował dział marketingu wydawcy, a media zaplanował MediaVest.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu