SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OMD agencją roku

Omnicom Media Group (OMD) została uznana agencją roku w zestawieniuGunn Report for Media.

OMD agencją roku

OMD znalazła się na czele rankingu podsumowującego osiągnięcia wśrodowisku mediowym całego świata czwarty rok z rzędu - informujeserwis Brand Republic.

Dzięki temu, że w 2007 roku klienci OMD tacy jak McDonald's czyNissan zdobyli wiele najważniejszych nagród na światowychfestiwalach, agencja zanotowała ponad dwukrotnie lepszy wynik wzestawieniu od MindShare, która zajęła drugie miejsce. Na kolejnychmiejscach znalazły się BBDO, Universal McCann, Starcom MediaVestoraz ex aequo Carat i MediaCom.

Z kolei reklamodwacą roku po raz drugi z rzędu uznana zostałafirma Nike, która zdobywała nagrody na 18 różnych festiwalach zakampanie związane z piłką nożną. Za Nike znalazły się tutajCoca-Cola, McDonald's, Adidas oraz ex aequo Axe i Nissan.

Podstawą powstawania The Gunn Report, opublikowanego po razpierwszy w 1999 roku, jest lista zwycięzców najważniejszychkonkursów reklamowych na świecie.

źródło: Brand Republic

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: OMD agencją roku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl