SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Omenaa Mensah reklamuje smartfon ZTE Blade V7 Lite

Omenaa Mensah, prezenterka TVN, została ambasadorką reklamową marki ZTE. W kampanii na nośnikach zewnętrznych i w social mediach będzie promować smartfon ZTE Blade V7 Lite.

Article

- ZTE podejmując decyzję o wyborze Omeny Mensah na ambasadorkę kampanii realizuje konsekwentnie strategię działań komunikacyjnych opierając się na filozofii pozycjonowania marki określanej jako: „Affordable Premium”. ZTE chce być marką wyznającą pewne wartości, bliskie naszym klientom - uważamy, że nie ma potrzeby przepłacania za piękne, dobrej jakości rzeczy. Takie podejście rynkowe korzystnie nas wyróżnia na tle innych wiodących konkurentów, gdyż ZTE dostarcza zaawansowane technologicznie produkty w przystępnych cenach. Nasze wartości są także spójne z codziennymi aktywnościami ambasadorki, która działa charytatywnie, buduje szkołę dla dzieci w Ghanie, podróżuje po świecie i widzi jakie są potrzeby innych. Stąd wybór Omeny do takiej kampanii był dla nas oczywisty - uzasadnia Jacek Koba, dyrektor sprzedaży i marketingu ZTE Poland.

Głównym celem kampanii z jej udziałem, oprócz promocji ZTE Blade V7Lite, jest również dalsza budowa wizerunku marki ZTE.

Akcje reklamująca ZTE Blade V7Lite prowadzona będzie przy wykorzystaniu mediów szeroko zasięgowych z uwzględnieniem  nośników outdoorowych oraz działań w internecie (m.in. w social media - główny spot pojawi się wkrótce na kanale youtube’owym ZTE Poland).

Za jej kreacje odpowiada agencja Pompidou.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Omenaa Mensah reklamuje smartfon ZTE Blade V7 Lite

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Katarzyna
Z całym szacunkiem, ale ta Pani chwilę świetności ma już za sobą. Po telefonie który bez wątpienia wymaga mocnej promocji taka twarz nie wystarczy. Nie wróże sukcesu, chociaż Pani pogodynka jest ok. Niemniej trzymam kciuki.
9 10
odpowiedź
User
Kentina
I co? Mam toto kupić bo jakaś twarz to reklamuje? Gdyby to jeszcze Beata z nową broszką to ............ale ona?
14 9
odpowiedź
User
Alan
Bardzo dobrze, przynajmniej coś kreatywengo i innego, a nie jak robi Lenovo wrzuca sam smartfon na cały palakat. Przynajmniej coś starają się zrobić ciekawego.
9 11
odpowiedź
User
Kawka
Czy macie wiedzę czy ona ma faktycznie taki potencjał reklamowy? Czy może ma dobry management lub ZTE ma słaby budżet ?
8 8
odpowiedź
User
PiotrekB.
Najgorsza "pogodynka" w telewizji. Jak prezentuje pogodę to jakby robiła to za karę. Jej postawa i sposób mówienia to zupełne lekceważenie telewidza.
8 8
odpowiedź