SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Onet najbardziej opiniotwórczy w lipcu, rekord Wirtualnemedia.pl

Portal Onet otwiera lipcowy ranking najczęściej cytowanych mediów, który przygotowuje Instytut Monitorowania Mediów. Podium uzupełniają Wirtualna Polska oraz telewizja TVN24. Portal Wirtualnemedia.pl kolejny miesiąc znalazł się w czołówce najczęściej cytowanych serwisów internetowych.

Article

Na informacje Onetu inne redakcje powoływały się w lipcu 4151 razy, Wirtualnej Polski 2701 razy, a TVN24 2221 razy. W lipcowym rankingu znalazło się  sześć tytułów prasowych, cztery stacje telewizyjne, dwie radiowe oraz trzy portale internetowe.

W kategorii prasy codziennej, lipcowy ranking IMM otwiera „Rzeczpospolita”, wyprzedzając  „Gazetę Wyborczą” i „Dziennik Gazeta Prawna”.

Najczęściej cytowanym dwutygodnikiem była „Wspólnota”. Drugie miejsce na podium zajął tygodnik „Wprost”, a trzecie – „Sieci”.

„Forbes” znalazł się na pierwszym miejscu wśród w miesięczników. Drugie i trzecie miejsce należą kolejno do miesięczników „Elle” oraz „Twój Styl”.

Najczęściej cytowanym portalem internetowym został Onet.pl. Kolejne pozycje zajęły Wirtualna Polska oraz Wpolityce.pl. Na informacje portalu Wirtualnemedia.pl inne redakcje powoływały się w lipcu 577 razy.

TVN24 zajął pierwszą pozycję w rankingu, jeśli chodzi o stacje telewzyjne. Na kolejnych miejscach uplasowały się Polsat News oraz TVN, odpowiednio z liczbą 1480 oraz 858 wzmianek.

RMF FM zostało lipcowym liderem cytowalności wśród stacji radiowych. Rozgłośnia wyprzedziła Radio ZET oraz TOK FM.

 

„Dziennik Gazeta Prawna” znalazł się na pierwszym miejscu wśród najczęściej cytowanych mediów ekonomicznych w Polsce. Na informacje dziennika powołano się 1376 razy.  Drugie miejsce należy do „Pulsu Biznesu”, trzecie do miesięcznika „Forbes”.

 

Wśród mediów regionalnych na pierwszym miejscu uplasował się "Kurier Lubelski", który wyprzedził "Głos Wielkopolski" i Radio Szczecin.

Badanie przeprowadzono na podstawie 37 122 przekazów z mediów (materiałów prasowych, publikacji w portalach internetowych oraz programów radiowych i telewizyjnych) z okresu od 1 do 31 maja 2019 roku. Dziennikarze odnosili się do wiadomości z łamów innych mediów 38 102 razy (27 992  w portalach internetowych, 3 974 w prasie, 4 098 w telewizji i 1 058  w radio).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Onet najbardziej opiniotwórczy w lipcu, rekord Wirtualnemedia.pl

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
rycho
a jaka jest ta definicja opiniotworczosci? zawsze z ostroznoscia podchodze do plotek.
0 0
odpowiedź