SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Onet uruchamia portal dla ojców we współpracy z Nationale-Nederlanden

Pod adresem najwiekszykibic.onet.pl Ringier Axel Springer Polska we współpracy z Nationale-Nederlanden uruchomił serwis, który ma poruszyć tematykę aktywnego ojcostwa. Strona jest promowana hasłem: "Jesteś największym kibicem swojego dziecka!".

Article

W nowym serwisie mają być poruszane tematy budowania relacji z dzieckiem czy roli ojca w wychowaniu potomstwa. Przy projekcie współpracuje m.in. psycholog Małgorzatę Ohme (oraz redaktor naczelna działu „Kobieta” w Onecie), Kamil Nowak - twórca „Blog Ojciec” oraz ojców – influencerów, np. Matatę.

- Współcześni ojcowie są coraz bardziej zaangażowani - towarzyszą dzieciom w codzienności, dzielą z nimi sukcesy, ale też wspierają w trudnych momentach. I my to doceniamy. Dzięki naszemu serwisowi będzie można dowiedzieć się, jak ważna jest rola taty, jak być kibicem swojego dziecka i pomóc mu dobrze rozegrać życie - komentuje Małgorzata Ohme, redaktor naczelna Onet Kobieta.

Portal dzieli się na trzy kategorie tematyczne: „Aktywuj dziecko”, w którym znajdą się porady, jak zaszczepić w dziecku pasję do zdrowego stylu życia oraz jakie aktywności będą najlepsze i bezpieczne dla  dziecka; „Organizuj siebie” – o tym, jak zorganizować życie rodzinne i budować relacje z dzieckiem oraz „Doceniaj tatę” – o tym, jak polscy ojcowie aktywnie przygotowują się do roli taty.

W serwisie, który promowany jest hasłem „Jesteś największym kibicem swojego dziecka!” treści będą mogli tworzyć również jego czytelnicy. Użytkownicy będą też mieli możliwość, jakie tematy chcą przeczytać w pierwszej kolejności. Serwis umożliwia również zamieszczanie i polecanie ciekawych miejsc do aktywnego spędzania czasu z dzieckiem – dzięki użytkownikom powstaje interaktywna mapa ciekawych i przyjaznych rodzinom miejsc.

Strona powstała we współpracy firmą Nationale - Nederlanden, redakcją Onet, Noizz i Business Insider.

Za przygotowanie strategii i koncepcji odpowiada Media Impact – biuro reklamy Ringier Axel Springer Polska.

We wtorek, 15 października br. ruszył także serwis tematyczny dla ojców dadHero.pl - Grupy naTemat.pl. Jego redaktorem naczelnym jest Andrzej Chojnowski, a szefem projektu - Damian Borecki.

Według badania Gemius/PBI w sierpniu br. strony i aplikacje internetowe Ringier Axel Springer Polska zanotowały 19,8 mln realnych użytkowników i 2 mld odsłon, a sam portal Onet.pl miał 16,35 mln użytkowników i 1,4 mld odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Onet uruchamia portal dla ojców we współpracy z Nationale-Nederlanden

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl