SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Opcom za Change Integrated wiodącą agencją Skody

Agencja Opcom będzie odpowiadać za kompleksową obsługę komunikacyjną Skoda Polska, czym poprzednio zajmowała się Change Integrated. Współpracę z firmą kontynuują agencje GoldenSubmarine i Kalicińscy.com oraz dom mediowy Mediacom Warszawa.

Opcom za Change Integrated wiodącą agencją Skody

Opcom jako wiodąca agencja Skoda Polska będzie obsługiwać firmę w zakresie ATL, BTL, marketingu bezpośredniego, CRM i PR oraz zajmować się koordynacją wszystkich projektów marketingowych Skody. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu, pokonując w nim m.in. Change Integrated, która pracowała w tym zakresie dla Skody przez ostatnich 5 lat. Opcom i Skoda nie ujawniają, na jak długo podpisały umowę.

Współpracę z koncernem motoryzacyjnym kontynuują agencje GoldenSubmarine i Kalicińscy.com. Pierwsza odpowiada za obsługę serwisów internetowych firmy oraz projekt „Skoda. Wiesz co dobre”, a druga za aktywności w mediach społecznościowych.

Planowaniem i zakupem mediów dla Skody nadal będzie zajmować się Mediacom Warszawa.

W ub.r. Skoda Polska cennikowo wydała na reklamę (bez uwzględnienia internetu) 95,4 mln zł, będąc największym marketerem w branży motoryzacyjnej (zobacz szczegółowe dane).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Opcom za Change Integrated wiodącą agencją Skody

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
krum
Wow! Brawa! Pokonaliście Żołędzi!
Ale GS też powinna stracić obłsugę bo cienkie kreacje ma.
9 9
odpowiedź
User
spadolini
Mądry change będzie po szkodzie?
9 9
odpowiedź