SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Optimedia prezentują kampanie

Dom mediowy Optimedia, jako jedna z nielicznych firm branży reklamowej, ujawnia kulisy planowania kampanii reklamowych. Opisy toczących się kampanii można znaleźć w nowym serwisie internetowym Optimedia znajdującym się pod adresem www.optimedia.com.pl. Serwis jest dostosowany do potrzeb trzech grup internautów zainteresowanych działaniem domu mediowego: obecnych i potencjalnych klientów oraz dziennikarzy. Opisy kampanii są ilustrowane spotami reklamowymi lub layoutami plakatów i ogłoszeń. Ponadto w serwisie można znaleźć informacje o firmie, jej usługach i narzędziach, dane o rynku mediów oraz intranet przeznaczony dla klientów. Serwis przygotowała agencja interaktywna AIDI.

O najnowszych działaniach Optimedia można przeczytać już w momencie wyboru profilu użytkownika strony www. Charakterystyczy pasek przypominający telewizyjne "suppery", informuje o nowych przedsięwzięciach, w które jest zaangażowany dom mediowy.

Po wejściu na serwis Optimedia internauci wybierają jeden z dostępnych profili. Poszczególne profile użytkowników są dopasowane do ich potrzeb pod względem treści i nawigacji. Dział przeznaczony dla dziennikarzy to przede wszystkim pressroom, informacje o klientach domu mediowego i realizowanych dla nich kampaniach.

Dla osób chcących poznać Optimedia prezentowane są przede wszystkim informacje o zakresie usług, stosowanych narzędziach i ludziach pracujących w Optimedia. Internauci mogą tu też przeczytać referencje wystawione Optimediom przez ich klientów. Obecni klienci mogą korzystać z intranetu zamkniętego dla innych użytkowników. Zawieraj on informacje o postępach prac nad poszczególnymi projektami. Firma Optimedia udostępnia swoim klientom także przykłady raportów oraz przeglądów dotyczących rynku mediów i reklamy.

Na bieżąco aktualizowana jest treść dotycząca najnowszych kampanii prowadzonych przez Optimedia. Uzupełniają się w tej mierze dwa działy serwisu - pressroom i ostatnie kampanie. W części "ostatnie kampanie" internauci mają możliwość sprawdzenia, jakie przedsięwzięcia reklamowe dom Optimedia realizuje w danej chwili. Krótkie opisy są ilustrowane spotami i layoutami reklamowymi. Obecnie prezentowane są kampanie: Thomson, HP, Brise CirculAir, Radio Zet, Normaderm.

"Innowacyjność towarzyszy Optimediom od początku ich istnienia. Byliśmy jednym z pierwszych domów mediowych w Polsce w ogóle. Teraz jesteśmy prawdopodobnie pierwszym domem mediowym w naszym kraju, który poprzez internet prezentuje najbardziej namacalną część swojej pracy - realizowane kampanie reklamowe. Robimy to, ponieważ chcemy, żeby potencjalni klienci wiedzieli, na jaki serwis mogą liczyć" - powiedział Maciej Karolak, Prezes Optimedia, i dodał: "Na stronach www prezentujemy tylko część naszej pracy. Pokazanie wszystkiego pochłonęłoby zbyt dużo czasu i przestrzeni. Skupiliśmy się na przedstawieniu kampanii najbardziej reprezentatywnych dla naszej działalności."

Dołącz do dyskusji: Optimedia prezentują kampanie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl