Agencja Opus B wygrała przetarg Frisco

Opus B została nową agencją strategiczno-kreatywną Frisco, platformy zakupów spożywczych online. Agencja wygrała przetarg na kompleksową obsługę marki oraz opracowanie platformy komunikacji na lata 2025-2027.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Agencja Opus B wygrała przetarg Frisco
materiały prasowe

W ramach współpracy agencja przygotuje komunikację wizerunkową i produktową marki. Działania obejmą swoim zasięgiem polski rynek.

– Przed nami intensywne miesiące pracy związane z wdrożeniem nowej platformy – mówi Klaudia Cieślak, client service director w Opus B.  

Frisco.pl to platforma zakupów spożywczych online, która swoje usługi świadczy na terenie m.in. Warszawy, Wrocławia, Poznania, Krakowa, Trójmiasta, Katowic. Należy do holdingu Eurocash.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana