SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orange na Euro 2016 zachęca do podświetlenia Wieży Eiffla. #POL dla Polski (wideo)

Orange, oficjalny sponsor i partner telekomunikacyjny Euro 2016, razem z Paryżem da fanom piłki nożnej szansę wzięcia udziału w tworzeniu pokazu światła we francuskiej stolicy.

Article

W ramach akcji Orange, podczas turnieju Euro 2016 kibice będą mieli wpływ na to, jakimi kolorami podświetlona będzie Wieża Eiffla. Każdego wieczoru turnieju, 10 minut po końcowym gwizdku ostatniego meczu, wieża zostanie podświetlona kolorami kraju, który otrzymał największe wsparcie fanów w mediach społecznościowych.

Na Wieży Eiffla będą również wyświetlane wybrane posty fanów opublikowane w mediach społecznościowych. Iluminację będzie można oglądać na żywo na OrangeSponsorYou.com.

Do zabawy mogą włączyć się wszyscy fani, bez względu na to czy są klientami Orange czy nie, używając w mediach społecznościowych (Facebook, Twitter, Instagram) hasztagu kraju wspieranej reprezentacji grającej w danym dniu (#POL dla Polski). Te wiadomości i filmiki będą poddawane pomiarowi każdego meczowego dnia w godzinach pomiędzy 00:01 a 21:30.

Ponadto w czasie każdego meczu turnieju, Orange będzie szukał najbardziej zaangażowanych fanów na stadionach. Skierowane zostaną na nich światła reflektorów i zostaną oni oznaczeni jako "Fan of the Match". Ich wizerunki będą pokazywane w czasie przerwy na ekranach na stadionie, na Wieży Eiffla i na platformach społecznościowych Orange. Zwycięzcy będą również zapraszani po zakończeniu meczu na płytę stadionu w celu odebrania oficjalnego trofeum. W celu wyłonienia "Fana Meczu" Orange zaangażował zespół fotografów, którzy będą poszukiwali fanów najbardziej kibicujących swoim drużynom.

>>> Zinedine Zidane bohaterem globalnej kampanii Orange na Euro 2016 (wideo)

Orange rozpoczął także swoją globalną kampanię telewizyjną i reklamową z udziałem gwiazdy Zinédine Zidane, który będzie pomagał wybrać najbardziej zaangażowanych fanów na świecie. Reklama będzie połączona z filmem 360°, który zostanie udostępniony na OrangeSponsorsYou.com 6 czerwca br.

http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/zinedine-zidane-bohaterem-globalnej-kampanii-orange-na-euro-2016-wideo

Turniej Euro 2016 zostanie rozegrany w dniach 10 czerwca - 10 lipca.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orange na Euro 2016 zachęca do podświetlenia Wieży Eiffla. #POL dla Polski (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl