SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Cztery domy mediowe walczą o obsługę Orange Polska, zlecenia broni Initiative

W przetargu na obsługę mediową Orange Polska walczą cztery domy mediowe - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Budżetu broni Initiative należący do IPG Mediabrands.

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że wśród agencji walczących o budżet mediowy Orange są: MEC (GroupM), Zenith (Publicis Media), Havas Media Group i Initative.

Ta ostatnia agencja broni budżetu operatora. Pracuje dla niego od początku 2015 roku. Wygrywając przetarg w grudniu 2014 roku, Initiative przejął budżet mediowy telekomu od domu mediowego MEC.

Orange nie komentuje i nie udziela żadnych informacji na temat prowadzonego przetargu. Firma rozpoczęła związane z nim procedury pod koniec sierpnia br.

Ostatnio Orange skupia się w swoich kampaniach na promocji Orange Love. Operator należy do czołówki 10 największych reklamodawców w Polsce. W okresie od stycznia do lipca br. wydał na reklamę w mediach tradycyjnych 237,2 mln zł, o 24,5 proc. mniej w porównaniu z tym samym okresem ub.r.

Dołącz do dyskusji: Cztery domy mediowe walczą o obsługę Orange Polska, zlecenia broni Initiative

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mmp24
Jak wynika z ustaleń wirtualne media w oparciu o newsletter MMP24. Słabo, redakcjo
odpowiedź
User
kl
allegro
[url=http://allegro.pl/]allegro[/url]
odpowiedź
User
doświadczony
I znowu będzie materiał na 300 slajdów, miesiąc roboty kilkunastu osób, 2 tygodnie przygotowań, tysiące dukatrów na badania których nikt pomarańczowy nie skuma, ścisk dupy żeby się wyrobić z materiałem w najcieplejszym okresie roku, pewnie weekendy przy wspólnym składaniu slajdów, wycinaniu połowy slajdów żeby zmieścić się półtorej godziny podczas których większość pomarańczowych i tak będzie się tempo lampić w swoje laptopy udając że notują... a na koniec biznes weźmie ten kto niżej zdejmie gacie, odda kickbacki, da dedykowany zespół samych "derektorów", dostęp do narzędzi i posypie to szczyptą zaproszeń na Effie, Forum IAB i inne spędy branżuni...
Obstawiam, że tym razem bierze to Piętka ;]
PS. tylko szkoda Havas Media - narobią się narobią i niewiele z tego będzie poza "Ku chwale (francuskiej) Ojczyzny"...
odpowiedź