SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orange rekompensuje czwartkową awarię: internet mobilny przez dwa dni za darmo

Orange Polska jako rekompensatę za awarię swoich usług w różnych częściach kraju, która miała miejsce w czwartek po południu i wieczorem, nie będzie naliczał w sobotę i niedzielę opłat za korzystanie z internetu mobilnego.

Article

Awaria sieci Orange pojawiła się w czwartek ok. godz. 17. Użytkownicy sieci z różnych miast w kraju (przede wszystkim z Warszawy) informowali, że nie działają zarówno usługi internetowe, jak też połączenia i SMS-y.

Usterka została usunięta ok. godz. 2 w nocy. Firma ustala obecnie, co było przyczyną awarii. - Dziękuję za Waszą cierpliwość. Awaria została usunięta o godz. 2.00. Wszystkie usługi w kraju i za granicą działają poprawnie. Przepraszamy - napisał w piątek rano na Twitterze Wojciech Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska.

Po południu Jabczyński poinformował o rekompensacie przygotowanej przez telekom. - zdecydowaliśmy, że w najbliższą sobotę i niedzielę (9-10 lipca) będziecie mogli korzystać z mobilnego internetu w kraju całkowicie za darmo. Dotyczy to wszystkich klientów Orange i nju mobile, zarówno indywidualnych jak i biznesowych. Jeśli korzystacie z pakietów, to transmisja danych z weekendu ich nie zmniejszy. Rozliczenia dokonamy automatycznie bez konieczności kontaktu z nami - opisał. - Jeszcze raz przepraszamy za niedogodności, które mieliście w wyniku awarii - podkreślił.

Na koniec pierwszego kwartału br. Orange Polska miał 16,26 mln klientów usług komórkowych i 2,23 mln klientów internetu mobilnego.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orange rekompensuje czwartkową awarię: internet mobilny przez dwa dni za darmo

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Orange---------"Polska"
dalej płaćcie francuzom - to biedny kraj trzeba ich wspomagać
10 19
odpowiedź
User
j
Zawsze możesz przejść do Plusa i płacić Solorzowi.
22 10
odpowiedź
User
inferr
Nie spodziewałem się takiego ruchu ze strony Orange, myślałem że nie dadzą rekompensaty a ty taka niespodzianka. I w tym momencie Orange mi zaimponowało. Dodam że wczoraj przeklinałem Orange ale dziś im daruję i nawet nie żałuję że jestem ich klientem.
15 13
odpowiedź
User
klient
i tak zabieraja kasę klientom, bo bardzo obniżyli rabat Orange Open, w dodatku zabierają go nawet jeśli 1 dzień spóźnisz się z płatnością. To samo dotyczy rabatu za e-fakturę. W dodatku przy przenoszeniu do nich numeru nie masz darmowych 6 miesięcy, tylko tyle ile zajmie całkowite przeniesienie numeru od innego operatora (nawet tylko 1 msc.) Obecnie to sieć z dużo gorszymi ofertami niż jeszcze 2 lata temu. Konkurenci biją ich na głowę
14 11
odpowiedź
User
marek
a jak nie chcę tej rekompensaty to mogę za darmo zrezygnować z usług ?
8 9
odpowiedź