Umowa obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjno-wizerunkowe. Orchidea PR odpowiada za kontakty z mediami, komunikację wewnętrzną oraz kryzysową.
W ramach współpracy agencja prowadzi również działania z obszaru community relations oraz public relations w internecie, także w mediach społecznościowych.
Orchidea PR została wybrana w drodze konkursu ofert, a umowa obowiązuje przez 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Za projekt ze strony konsultanta odpowiada Monika Paduch.
Producent - "genialny" Perzyna. Ile TVP stracila - dała mu zarobić? I kto go tak forsuje i dlaczego? Pytania retoryczne. Mydlenie oczu z budzetem śmierci. Hipokryci.
@zibi - „ludziom pracującym przy programach z wielokrotnie większą oglądalnością obcinają stawki, a chałturnikom robiącym i biorącym udział w tym gniocie, płacą po kilkanaście koła za odcinek, żenada.” Jak za mało zarabiasz to zmień firmę, a nie tu wylewasz żale ;)
Program dość nudny tylko pora zła...