Orchidea PR dla Centrum Handlowego Osowa

Agencja Orchidea PR rozpoczęła współpracę z Centrum Handlowym Osowa, które mieści się w Gdańsku.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
0 komentarzy

Umowa obejmuje strategiczne doradztwo komunikacyjno-wizerunkowe. Orchidea PR odpowiada za kontakty z mediami, komunikację wewnętrzną oraz kryzysową.

W ramach współpracy agencja prowadzi również działania z obszaru community relations oraz public relations w internecie, także w mediach społecznościowych.

Orchidea PR została wybrana w drodze konkursu ofert, a umowa obowiązuje przez 12 miesięcy, z możliwością przedłużenia. Za projekt ze strony konsultanta odpowiada Monika Paduch.

Komentarze (0)
Karol
9 lat temu

Producent - "genialny" Perzyna. Ile TVP stracila - dała mu zarobić? I kto go tak forsuje i dlaczego? Pytania retoryczne. Mydlenie oczu z budzetem śmierci. Hipokryci.

Janek
9 lat temu

@zibi - „ludziom pracującym przy programach z wielokrotnie większą oglądalnością obcinają stawki, a chałturnikom robiącym i biorącym udział w tym gniocie, płacą po kilkanaście koła za odcinek, żenada.” Jak za mało zarabiasz to zmień firmę, a nie tu wylewasz żale ;)

kamcio
9 lat temu

Program dość nudny tylko pora zła...

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

"Patrzcie i uczcie się od niego wszyscy". Ta marka miała zniknąć, ale Plusha uratował trochę szalony marketing z misiem

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Nowa stacja w telewizji naziemnej? KRRiT ogłosi konkurs

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

Polsat usunął kontrowersyjny materiał z "Halo tu Polsat". "Powinien wyglądać inaczej"

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

KRRiT przelewa zaległości. Ponad 23 mln zł dla Telewizji Polskiej

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?
Materiał reklamowy

Gdzie są nasze mistrzynie? Dlaczego sukcesy kobiet nie przebijają się do masowej świadomości?

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji

"Breslau" zadziałał lepiej niż "1670"? Netflix pod naporem polskich telewizji