Oreo w specjalnych opakowaniach kamuflujących ciasteczka przed dziećmi

Firma Mondelez International w ramach specjalnej akcji w Stanach Zjednoczonych przygotowała specjalną edycję opakowań dla marki Oreo, by rodzice mogli łatwiej ukryć ciasteczka przed dziećmi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Oreo w specjalnych opakowaniach kamuflujących ciasteczka przed dziećmi

Limitowana edycja opakowań Oreo powstała w ramach ""Thins Protection Program". Marka do współpracy przy nim zaprosiła firmę motoryzacyjną Ford, odzieżową Hanes, producentem mrożonek Green Giants i wydawnictwem Better Homes&Gardens.j

Dzięki tej kooperacji powstały opakowania ciastek przypominające wyglądem książkę kucharską, instrukcję obsługi samochodu, opakowanie białych koszulek i mrożone warzywa.

grafika
grafika
grafika

W filmie inaugurującym kampanię Kevin i Danielle Jonas testują opakowanie z edycji specjalnej na swoich dzieciach - detektywach.Na Instagramie i Twitterze Oreo zachęca fanów do udostępniania najbardziej kreatywnych kryjówek Oreo Thins za pomocą hashtagu „THINSProtectionProgram”, aby mieć szansę na wygranie jednego z pakietów edycji specjalnej i 25 000 dolarów.

Menedżer marki Orei Sydney Kranzmann tłumaczy, że akcja jest odpowiedzią na narzekania rodziców, którym dzieci od lat "kradną" ciastka Oreo. Specjalna edycja opakowań ma spowodować, że dzieciom będzie trudniej je odnaleźć.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator