Oreo w specjalnych opakowaniach kamuflujących ciasteczka przed dziećmi

Firma Mondelez International w ramach specjalnej akcji w Stanach Zjednoczonych przygotowała specjalną edycję opakowań dla marki Oreo, by rodzice mogli łatwiej ukryć ciasteczka przed dziećmi.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Oreo w specjalnych opakowaniach kamuflujących ciasteczka przed dziećmi

Limitowana edycja opakowań Oreo powstała w ramach ""Thins Protection Program". Marka do współpracy przy nim zaprosiła firmę motoryzacyjną Ford, odzieżową Hanes, producentem mrożonek Green Giants i wydawnictwem Better Homes&Gardens.j

Dzięki tej kooperacji powstały opakowania ciastek przypominające wyglądem książkę kucharską, instrukcję obsługi samochodu, opakowanie białych koszulek i mrożone warzywa.

grafika
grafika
grafika

W filmie inaugurującym kampanię Kevin i Danielle Jonas testują opakowanie z edycji specjalnej na swoich dzieciach - detektywach.Na Instagramie i Twitterze Oreo zachęca fanów do udostępniania najbardziej kreatywnych kryjówek Oreo Thins za pomocą hashtagu „THINSProtectionProgram”, aby mieć szansę na wygranie jednego z pakietów edycji specjalnej i 25 000 dolarów.

Menedżer marki Orei Sydney Kranzmann tłumaczy, że akcja jest odpowiedzią na narzekania rodziców, którym dzieci od lat "kradną" ciastka Oreo. Specjalna edycja opakowań ma spowodować, że dzieciom będzie trudniej je odnaleźć.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]