Organy śpiewające wesoło o chorobach w kampanii „Jak działa zdrowy człowiek” (wideo)

Nowa odsłona kampanii społecznej Ministerstwa Zdrowia „Jak działa zdrowy człowiek” jest oparta na klipie pokazującym śpiewające wesoło organy. Akcję przygotowały i realizują agencje VML Poland i Task Force Consulting.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W ponad dwuminutowym spocie „Organizm w dobrym nastroju” organy wewnętrzne człowieka śpiewają wesołą piosenkę na temat swojego samopoczucia. Na początku mózg stwierdza, że postępuje zawsze według własnego uznania, po czym inne organy, m.in. wątroba, nerki i serce, skarżą się, że z powodu jego nieostrożnych nawyków są narażone na niedogodności i schorzenia szkodzące całemu organizmowi. Serce radzi mózgowi, że najlepiej robić wszystko z umiarem, a klip kończy się zachętą: „Słuchaj organizmu profilaktycznie”.

Ministerstwo Zdrowia tłumaczy, że zdecydowało się na taki przekaz, ponieważ według badań międzynarodowych kampanii społecznych samo straszenie potencjalnymi zagrożeniami, zwłaszcza w akcjach kierowanym do młodych osób, jest mało skuteczne. Tymczasem spot o organizmie ma zwracać uwagę na poważne problemy w lekki, przystępny sposób. Śpiewające wesoło organy mają pokazać, że to styl życia i decyzje, które podejmujemy na co dzień, w największym stopniu wpływają na stan naszego zdrowia i mogą przyczynić się do rozwoju chorób, głównie schorzeń układu krążenia i nowotworów złośliwych.

Jest to kolejna odsłona wieloetapowej akcji „Jak działa zdrowy człowiek” motywująca Polaków do zmiany dotychczasowych nawyków w celu lepszego dbania o swoje zdrowie.

Obecny etap zaczął się pod koniec września i potrwa kilka miesięcy. Obejmuje działania w internecie (m.in. na portalach społecznościowych) oraz warsztaty dla dziennikarzy.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają agencje VML Poland i Task Force Consulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7