SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orico: Znajdź różnicę. Różnica to twoje zdrowie

Rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa sosów sojowych Orico. Akcja przebiega pod hasłem "Znajdź różnicę. Różnica to twoje zdrowie".

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa Orico pokazuje dwa talerze z kotletami: schabowym i sojowym, podkreślając, że na tym drugim jest "tyle samo smaku, mniej kalorii". Przekaz ma przełamać dotychczasowe negatywne opinie na temat wyrobów z soi i zaznaczyć, że różnią się one od innych produktów jedynie tym, że są zdrowsze.

orico

Akcja pod hasłem "Znajdź różnicę. Różnica to twoje zdrowie" obejmuje reklamy double billboard, link TXT i rectangle w serwisach takich jak Wirtualna Polska, Onet, Interia, Smaker.pl, Kuchnia.o2; mailingi do użytkowników portalu Tlen.pl; spot w radiu internetowym Open.FM). Kreację i produkcję kampanii przygotowała agencja reklamowa Opus B, natomiast planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge.

  • Więcej informacji:
  • Orico
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Orico: Znajdź różnicę. Różnica to twoje zdrowie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl