SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orion: Zgodnie z japońską tradycją

W prasie i internecie wystartowała kampania reklamowa telewizorów LCD Orion. Akcję pod hasłem „Zgodnie z japońską tradycją” przygotowały firmy Fat Baby i FG Poland.

Rozpoczęta właśnie kampania reklamowa telewizorów LCD marki Orion podkreśla ich japońskie pochodzenie, odwołując się do związanej z tym krajem tradycji tworzenia niezawodnej elektroniki użytkowej. W ramach działań pod hasłem „Zgodnie z japońską tradycją” organizowany jest internetowy konkurs na zdjęcia i grafiki przedstawiające wybrany symbol Japonii.

Akcja reklamowa jest prowadzona w prasie (kluczowe magazyny specjalistyczne, największe tytuły wnętrzarskie, lifestyle’owe i skierowane do mężczyzn) oraz internecie.

Kreację kampanii – której pierwszy etap potrwa do połowy lipca, a drugi jest planowany na jesień – przygotowała agencja reklamowa Fat Baby, a za zakup mediów odpowiada firma FG Poland dystrybuująca w naszym kraju telewizory Orion.

Dołącz do dyskusji: Orion: Zgodnie z japońską tradycją

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl