SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orlen Paczka ma już 10 tys. punktów w Polsce

Liczba punktów, w których można skorzystać z usługi Orlen Paczka, przekroczyła już 10 tysięcy. Do końca roku koncern chce rozwinąć sieć automatów paczkowych do cztery tysięcy w kraju. 

fot. materialy prasowefot. materialy prasowe

Pod koniec sierpnia liczba punktów odbioru Orlen Paczki przekroczyła 10 tys. - podał w poniedziałkowym komunikacie Orlen. Przesyłki można obecnie nadać i odebrać w ponad 3,3 tys. automatów paczkowych, na ok. 1,1 tys. stacji paliw, 700 kioskach Ruchu i ok. 5 tys. punktach partnerskich. Usługa w 2021 roku zastąpiła Paczkę w Ruchu.

 Orlen rozwija usługi paczkowe

– Segment usług kurierskich jest ważną częścią strategii rozwoju oferty detalicznej Grupy Orlen. W ciągu 1,5 roku Orlen Paczka stała się istotnym graczem na krajowym rynku i cały czas rozwija się bardzo dynamicznie. W ciągu roku liczba klientów naszej usługi wzrosła o 90 procent. Koncentrujemy się na rozbudowie potencjału logistycznego i rozwoju segmentu automatów paczkowych, których liczba w tym roku podwoi się – mówi Daniel Obajtek, prezes zarządu Grupy Orlen.

Od momentu uruchomienia we wrześniu 2021 r. Orlen Paczka notuje wzrosty wolumenów paczek i zwielokrotnienie liczby nadawców. W porównaniu do II kwartału zeszłego roku, w ostatnim kwartale br. koncern odnotował 165 proc. wzrost wolumenu paczek i 90 proc. wzrost liczby użytkowników.

Orlen Paczka gwarantuje dostawy paczek ze sklepów internetowych w jeden dzień roboczy i zapewnia aż trzy dni na odbiór przesyłki.

Liczba obsługujących Orlen Paczkę stacji Orlen zmalała na koniec zeszłego półrocza z 1 017 do 901, a punktów partnerskich - z 4 300 do 3 614.

Dołącz do dyskusji: Orlen Paczka ma już 10 tys. punktów w Polsce

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ok
Gdy Brzózka sprzeda InPost, będzie to jedyna polska detaliczna logistyka. Niech się rozwijają! Brawo Orlen!
odpowiedź
User
PP
Dlaczego nasza Poczta Polska nie potrafi od lat stworzyć podobnej usługi "paczkomatów" ???
odpowiedź