SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Orlen po 9 latach kończy współpracę z MullenLowe MediaHub

Koncern PKN Orlen, który jest w trakcie przetargu na planowanie i zakup mediów do swoich kampanii nie będzie już dłużej współpracować w tym zakresie z MullenLowe MediaHub.

PKN Orlen do prowadzonego od kilku tygodni  przetargu zaprosił 5 domów mediowych: dotychczas obsługujący go MullenLowe MediaHub oraz Value Media (Group One), Havas Media, Wavemaker (GroupM) i Starcom (Publicis Media). Oficjalnie tych informacji spółka nie podaje. Nie ujawnia też, kiedy wybierze zwycięzcę w tym postępowaniu.

Z naszych ustaleń wynika, że Orlen podziękował właśnie MullenLowe MediaHub za udział w toczącym się przetargu, co oznacza, że tym samym kończy z tą agencją dotychczasową współpracę.

MullenLowe MediaHub obsługiwał Orlen mediowo od blisko 9 lat.

Dołącz do dyskusji: Orlen po 9 latach kończy współpracę z MullenLowe MediaHub

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
życzliwy
easy come, easy go
odpowiedź
User
Polones Copue
Czy u progu trzeciej dekady XXI wieku w Polsce można już wyjść z badziewnego paradygmatu reklamowania stacji benzynowych poprzez ryki, wycia i dudnienia wybebeszonych wydechów, palenia gumy i czerwone balony tudzież zatknięte husarskie flagi?
odpowiedź