SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Orlen szuka agencji, która zareklamuje go jako pracodawcę

PKN Orlen zaprasza agencje do składania ofert na przygotowanie kampanii employer brandingowej pod hasłem "Kariera w Orlenie w trakcie nauki i po studiach" - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Termin składania ofert mija 28 czerwca br.

fot. Orlen Article

Celem zaplanowanej na trzeci/czwarty kwartał br. kampanii jest wzmocnienie wizerunku Orlenu w oparciu i zidentyfikowane mocne strony pracodawcy (EVP) oraz wyzwania komunikacyjne.

Wybrana agencja będzie odpowiadać za opracowanie koncepcji komunikacyjnej parasolowo obejmującej Program stażowy oraz Program ambasadorski, Dzień Wiedzy z Orlenem  oraz ćwiartki EVP:” Praca o wyjątkowym znaczeniu”, ”Ciągły rozwój”, „Dla ludzi”, „Wiele różnych możliwości”. Zaproponuje też linię graficzną key visuala (kanały: online, offline, video, podcast).

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Orlen kampanią chce zwiększyć postrzeganie linii biznesowych i specjalizacji aby obniżyć postrzeganie przez pryzmat
stacji benzynowych;
zbudować wśród spółek, pracowników i rynku świadomość Grupy kapitałowej, partnerstwa; zbudować świadomość innowacyjności, nowoczesności i wszechstronności Orlenu, także wśród pracowników; zbudować świadomość atrakcyjności benefitów i wsparcia w rozwoju Orlenu (wynagrodzenia, benefity, możliwości rozwojowe).

Spółka chce zmienić postrzeganie na wizerunek firmy solidnej, słownej, pewnej, etycznej, partnera „duży kapitał nie lubi bałaganu” (obrócić wątek z wizerunku firmy mało przyjaznej, zbiurokratyzowanej).

Ponadto celem Orlenu jest utrzymanie w firmie ekspertów, pozyskanie pracowników na stanowiska o dużym znaczeniu dla biznesu, pokazanie sztafety pokoleniowej- dzielenie wiedzą (starzenie się zespołów).

Kampania ma być realizowana w trzecim lub czwartym kwartale br. Zainteresowane agencje mogą składać oferty do 28 czerwca.

Dołącz do dyskusji: Orlen szuka agencji, która zareklamuje go jako pracodawcę

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kama
Orlen nie oferuje pracownikom żadnych beneficjentów, ani dopłat do wczasów pod gruszą, anie kart Multisport, ani pakietów medycznych. Pracownicy Stacji Paliw nie mają dodatków na Święta....
Z punktu widzenia pracownika tylko podstawa plus dodatek za godziny nocne. Jeżeli nie zmienią warunków, żadna kampania nie nagimi im ludzi
4 0
odpowiedź
User
Afifalis
A Sigma PiS nie chce się podjąć?

Czy może z braku wiarygodności nie może?
38 1
odpowiedź
User
.
Wszystko co lepsze rozdziela partia tylko ochłapy trzeba reklamować...
1 1
odpowiedź