Orlen chce zatrudnić agencję PR. Ruszyło postępowanie

Spółka Orlen zaprasza agencje do udziału w zapytaniu o informację (RFI), którego finalnym celem będzie wybór agencji public relations - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Orlen chce zatrudnić agencję PR. Ruszyło postępowanie
fot. materiały prasowe

Prowadzone obecnie postępowanie RFI ma na celu rozpoznanie rynku oraz analizę możliwości potencjalnych dostawców w zakresie kompleksowej obsługi Orlen, które zapewnią spółce zintegrowane, sprawne i skuteczne wsparcie w realizacji działań z zakresu media, public relations i public affairs oraz sponsoringu i działań społecznych oraz dobroczynnych na rynku polskim i zagranicznym.

Postępowanie składa się z dwóch etapów. W I etapie informacje, które przejdą ocenę formalną, zostaną poddane ocenie technicznej. Z kolei informacje składane II etapie, czyli w części merytorycznej powinny zawierać wszystkie wymagane informacje określone briefie. 

Orlen oczekuje wsparcia prowadzonych działań w zakresie współpracy z mediami, instytucjami i siecią ekspertów w Polsce i za granicą. Oczekiwania spółki dotyczą zarówno obszarów o potencjale kryzysowym, jak również komunikacji strategicznej. Przykłady to m.in. strategiczne decyzje inwestycyjne i dezinwestycyjne, zaangażowanie w energię jądrową, prowadzenie działalności offshore i onshore, działalność wydobywcza na Norweskim Szelfie Kontynentalnym, dialog z UE, działalność w obszarze OZE, paliw alternatywnych i elektromobilności, rebranding zagranicznych marek Grupy Orlen i ewentualna dalsza ekspansja na zagranicznych rynkach. Spółka prowadzi także liczne projekty sponsoringowe (sport, kultura) oraz działania społeczne i dobroczynne. Organizuje szereg wydarzeń w tych obszarach z udziałem sportowców (zawodowców i amatorów), związków i organizacji sportowych, instytucji kulturalnych i naukowych oraz fundacji czy organizacji społecznych. 

Orlen oczekuje zapewnienia spójnego przekazu na zewnątrz w zakresie działalności biznesowej, wsparcia w zarządzaniu i komunikacji w sytuacjach kryzysowych, wsparcia w przygotowaniu strategii komunikacji międzynarodowej, identyfikacji i propozycji odpowiedzi na oczekiwania związane z działalnością sponsoringową i charytatywną oraz wsparcia w zarządzaniu i komunikacji w sytuacjach kryzysowych związanych z działalnością sponsoringową i dobroczynną. 

Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 17 stycznia 2025 roku. Orlen planuje wybrać agencję do współpracy z początkiem przyszłego roku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Spięcie w TVP Info. Polityk PiS: nie ma pani prawa mnie wyprosić ze studia

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Rodziny jednopłciowe głosu w polskich mediach prawie nie mają. Mówią za nich inni

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski