Orlen chce zatrudnić agencję PR. Ruszyło postępowanie

Spółka Orlen zaprasza agencje do udziału w zapytaniu o informację (RFI), którego finalnym celem będzie wybór agencji public relations - wynika z ustaleń Wirtualnemedia.pl.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Orlen chce zatrudnić agencję PR. Ruszyło postępowanie
fot. materiały prasowe

Prowadzone obecnie postępowanie RFI ma na celu rozpoznanie rynku oraz analizę możliwości potencjalnych dostawców w zakresie kompleksowej obsługi Orlen, które zapewnią spółce zintegrowane, sprawne i skuteczne wsparcie w realizacji działań z zakresu media, public relations i public affairs oraz sponsoringu i działań społecznych oraz dobroczynnych na rynku polskim i zagranicznym.

Postępowanie składa się z dwóch etapów. W I etapie informacje, które przejdą ocenę formalną, zostaną poddane ocenie technicznej. Z kolei informacje składane II etapie, czyli w części merytorycznej powinny zawierać wszystkie wymagane informacje określone briefie. 

Orlen oczekuje wsparcia prowadzonych działań w zakresie współpracy z mediami, instytucjami i siecią ekspertów w Polsce i za granicą. Oczekiwania spółki dotyczą zarówno obszarów o potencjale kryzysowym, jak również komunikacji strategicznej. Przykłady to m.in. strategiczne decyzje inwestycyjne i dezinwestycyjne, zaangażowanie w energię jądrową, prowadzenie działalności offshore i onshore, działalność wydobywcza na Norweskim Szelfie Kontynentalnym, dialog z UE, działalność w obszarze OZE, paliw alternatywnych i elektromobilności, rebranding zagranicznych marek Grupy Orlen i ewentualna dalsza ekspansja na zagranicznych rynkach. Spółka prowadzi także liczne projekty sponsoringowe (sport, kultura) oraz działania społeczne i dobroczynne. Organizuje szereg wydarzeń w tych obszarach z udziałem sportowców (zawodowców i amatorów), związków i organizacji sportowych, instytucji kulturalnych i naukowych oraz fundacji czy organizacji społecznych. 

Orlen oczekuje zapewnienia spójnego przekazu na zewnątrz w zakresie działalności biznesowej, wsparcia w zarządzaniu i komunikacji w sytuacjach kryzysowych, wsparcia w przygotowaniu strategii komunikacji międzynarodowej, identyfikacji i propozycji odpowiedzi na oczekiwania związane z działalnością sponsoringową i charytatywną oraz wsparcia w zarządzaniu i komunikacji w sytuacjach kryzysowych związanych z działalnością sponsoringową i dobroczynną. 

Zainteresowane agencje mogą składać swoje oferty do 17 stycznia 2025 roku. Orlen planuje wybrać agencję do współpracy z początkiem przyszłego roku. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek