SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OS3 multimedia tworzy Ostrygę

Agencja interaktywna OS3 multimedia wyodrębniła w swojej strukturze markę Ostryga specjalizującą się w budowaniu wizerunku marek przez rozrywkę w Internecie.

Oferta Ostrygi obejmuje tworzenie gier reklamowych, filmów reklamowych, product placement w grach, prowadzenie akcji marketingu wirusowego i szeptanego. Agencja posiada szereg autorskich gier  w technologii Flash, Shockwave i Java oferowanych Klientom na licencji, co zwiększa dostępność tych form promocji. Osobą odpowiedzialną za rozwój marki Ostryga jest Jacek Jankowski.

– Analizy z rynku amerykańskiego pokazują, że w ciągu najbliższych 4 lat wartość rynku gier reklamowych wzrośnie pięciokrotnie. Ożywienie tego segmentu marketingu widoczne jest także w Polsce, ponieważ odbiorcy są coraz bardziej wymagający i odporni na tradycyjne formy reklamy – powiedział Jacek Jankowski, Brand Manager marki Ostryga.

– Dotychczas e-ntertainment traktowany był przez firmy jako działanie marginalne, jednak jego skuteczność wpływa na zmianę postawy klientów i podziału budżetu reklamowego. Stąd potrzeba stworzenia wyspecjalizowanej jednostki oraz  standaryzacji rynku – ujawnia Tomasz Pruszczyński, Prezes Zarządu OS3 multimedia. – Ostrygę wprowadzamy na rynek analogicznie, jak to zrobiliśmy z firmą SARE. Początkowo brand korzysta  z zasobów, wiedzy i dziesięcioletniego doświadczenia agencji OS3 multimedia, by z czasem się całkowicie uniezależnić.

Pierwszymi klientami są firmy z branży mediów, w tym wydawnictwa i domy mediowe.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: OS3 multimedia tworzy Ostrygę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl