OS3 multimedia zdobyła internetowy budżet Hortexu

OS3 multimedia będzie promować markę Hortex w internecie. Agencja zdobyła to zlecenie w przetargu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

OS3 multimedia będzie prowadzić w internecie działania budujące nowy wizerunek oraz silną pozycję Hortex. Jednym z elementów tej współpracy będzie wsparcie w mediach społecznościowych, za które odpowiadać będzie Ostryga, agencja wydzielona niedawno z OS3 multimedia (więcej na ten temat).

W ub.r. Hortex przeszedł redesign. Zmianie uległa strategia komunikacji, logo oraz opakowania soków i mrożonek tej marki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". Zmiana nazwy, we władzach były menedżer Agory

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu