Oshee przekonuje w reklamie, że "suplementacja witaminowa to dziś konieczność"

Ruszyła kampania reklamowa producenta napojów izotonicznych Oshee, promująca suplementację witaminami z produktów marki.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Oshee przekonuje w reklamie, że "suplementacja witaminowa to dziś konieczność"

Kampania Oshee  „Suplementacja witaminowa na co dzień” będzie prowadzona m.in. w telewizji, Internecie i za pośrednictwem influencerów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/robert-lewandowski-promocj-oshee-w-chinach-wideo-celny-strzal ##

Działania prowadzone są jako szerzenie świadomości społecznej na temat odpowiedniej suplementacji m.in. poprzez wskazywanie alternatywy dla tabletek.

Za produkcję spotu odpowiada Lemon Film, za influencer marketing GetHero. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Wavemaker, a kampanią w internecie Brand Bridge.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska