SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

OSM Piątnica przekonuje, że "śniadanie to podstawa"

Ruszyła kampania reklamowa OSM Piątnica pod hasłem „Śniadanie to podstawa”, będąca kontynuacją platformy komunikacyjnej „Z Piątnicy, no bo skąd”. Akcję przygotowały Plej, Melting Pot, Five Media i Oto Film.

W nowej serii spotów ponownie występuje rodowita, starsza mieszkanka Podlasia, pani Eugenia. Tym razem przekonuje, że śniadanie to najważniejszy posiłek dnia, niezależnie od tego, czy jest się dzieckiem, nastolatkiem czy seniorem. A na pierwszy posiłek najlepiej nadają się produkty z Piątnicy - serek wiejski czy twaróg - przekonuje bohaterka reklam.

Działania promocyjne są prowadzone w telewizji i serwisach VOD, a także w formie szeroko zasięgowej kampanii internetowej, która obejmuje m.in. aktywności w obszarze digital i social mediach. Kampania potrwa do 29 września.

Za koncept i realizację kampanii oraz social media odpowiada agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot, a za zakup mediów Five Media. Spoty przygotowało Oto Film.

Dołącz do dyskusji: OSM Piątnica przekonuje, że "śniadanie to podstawa"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
paff
Plej, Melting Pot, Five Media i Oto Film = jejjku producentów jak w oskarowym filmie a to tylko mniej lub bardziej durnowata reklama.
odpowiedź