Ostatnie marzenie piłkarskie Jacka Gmocha w reklamie Betsson.com (wideo)

Jacek Gmoch, były trener piłkarski, a obecnie komentator i ekspert, występuje w rozpoczętej właśnie kampanii reklamowej serwisu bukmacherskiego Betsson.com. Akcja jest prowadzona w internecie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Ostatnie marzenie piłkarskie Jacka Gmocha w reklamie Betsson.com (wideo)
Jacek Gmoch w reklamie Betsson.com

W dwuminutowym spocie Jacek Gmoch pokazany jest w ośrodku odnowy biologicznej. Opowiada, że jest najstarszym ekspertem piłkarskim w Polsce i wyjaśnia, co to oznacza: że był młody, gdy powstawała UEFA. Stwierdza, że ma jeszcze jedno marzenie, być może ostatnie: by polska reprezentacja wyszła z grupy na Euro 2016, wygrywając z Niemcami. Zachęca też to rejestrowanie się na Betsson.com.

By wziąć udział w promocji, trzeba zarejestrować się lub zalogować się na tej stronie, wpłacić 10 zł depozytu i czekać na losowanie. Nagrodami są cztery pakiety obejmujące: przelot do Francji i z powrotem, zakwaterowanie w 4 -gwiazdkowym hotelu, podwójny bilet na mecz i wejście na imprezę z okazji Euro 2016.

Spot z udziałem Jacka Gmocha wyświetlany jest m.in. na stronie internetowej i fanpage’u facebookowym Betsson Polska oraz na YouTubie.

Gmoch jest kolejną osobą z branży piłkarskiej promującą firmę bukmacherską. W ub.r. w kampanii Star-Typ Sport wystąpił były bramkarz Józef Młynarczyk, firmę Expekt reklamuje Zbigniew Boniek, a Betclic - Mateusz Borek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję