SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Otwórz się na możliwości” w reklamach drzwi Porta (wideo)

W telewizji i internecie ruszyła kampania marketingowa producenta drzwi Porta KMI Poland. Działania - pod hasłem „Otwórz się na możliwości” - przygotowały i realizują firmy marketingowe Starcom, GPD Advertising, Papaya Films i Alert Media Communications.

Reklamy drzwi produkowanych przez Porta KMI Poland podkreślają bliskie relacje z konsumentami oraz szeroki asortyment tych drzwi. W spocie pokazywane są bawiące się dzieci i roześmiani rodzice.

Akcja reklamowa obejmuje telewizję (kanały główne i tematyczne) oraz internet (portale, wyszukiwarki, strony z Google Display Network, YouTube). Jednocześnie w nowej wersji został uruchomiony serwis porta.com.pl, mający przyspieszyć i ułatwić kontakty z klientami.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, spot wyprodukował dom produkcyjny Papaya Films. Strategią komunikacji oraz planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, a działania PR prowadzi agencja Alert Media Communications.

Dołącz do dyskusji: „Otwórz się na możliwości” w reklamach drzwi Porta (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl