SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pakiety "Premium" w sieci IDMnet

Internetowa sieć reklamowa IDMnet wprowadza do swojej oferty pakiety "Premium"

Zmiana podyktowana jest analizą zachowań użytkowników Internetu. Pakiety tematyczne, a do takich należy najnowsza propozycja sieci, lepiej korespondują z zainteresowaniami i stylem życia użytkowników, a tym samym mają zwiększyć sprzedaż powierzchni reklamowej witryn.

Metodologia nowych badań użytkowników Internetu, a także sposób prezentacji wyników powodują, że koniecznym rozwiązaniem dla sieci reklamowych staje się utworzenie pakietów tematycznych. Tak dobrana oferta jest ściślej związana z zainteresowaniami i stylem życia użytkowników stron internetowych, a przez to, poprawia znacząco możliwość sprzedaży powierzchni reklamowej tych witryn.

IDMnet wprowadził aż osiem nowych pakietów, którymi są: IDMnet_biznes, IDMnet_dom, IDMnet_komputer, IDMnet_panowie, IDMnet_podróże, IDMnet_rozrywka, IDMnet_sport, IDMnet_wiadomości.

"Wkrótce powstaną także pakiety tematyczne obejmujące wszystkie witryny sieci IDMnet, będą one stanowić doskonałą przeciwwagę do zasięgowych ofert portali." - zaznacza Maciej Musioł - Dyrektor Biura Reklamy IDMnet.

Pierwsze opinie domów mediowych i agencji reklamowych są bardzo pozytywne.

"W ostatnim czasie obserwujemy zainteresowanie pakietami, co można nazwać renesansem tej formy reklamy. W przeszłości tego typu produkty były obecne w cennikach sieci reklamowych i portali, jednak nie cieszyły się dużym zainteresowaniem. Utworzenie pakietów PREMIUM to odpowiedź na zapytania płynące z rynku. Wielu klientów jest zainteresowanych niedrogimi sposobami budowania zasięgu w swojej grupie celowej, dlatego z zaciekawieniem czekamy na ofertę pakietową całej sieci IDMnet." - powiedział Marcin Skowroński - MediaCom.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pakiety "Premium" w sieci IDMnet

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl