Pakosińska, Karolak, Mozil, Orłoś i Zieliński dołączają do Radia ZET

Jesienią do zespołu Radia ZET dołączą Katarzyna Pakosińska, Tomasz Karolak, Czesław Mozil, Maciej Orłoś i Michał Zieliński. Nowe osobowości na antenie rozgłośni będą się pojawiać od 9 września.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Tomasz Karolak zostanie współgospodarzem audycji „Coolturalny wieczór” prowadzonej dotąd samodzielnie przez Tomasza Kasprzyka. Cykl emitowany jest w poniedziałki w godz. 21.00-23.00.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/rmf-fm-zarzuca-radiu-zet-nieuczciwa-konkurencje-natarczywe-proponowanie-pracy-prezenterom,7170847889528449a ##

We wtorki w porannym paśmie "Dzień Dobry Bardzo” pojawi się nowa zabawa „Jaka to lektura?”. Fragmenty znanych książek będzie można usłyszeć w interpretacji Czesława Mozila. Zadaniem słuchaczy będzie odgadnięcie tytułu prezentowanej lektury.

Katarzyna Pakosińska dołączy do audycji „Nie ma za co”, która emitowana jest w środy po godz. 8.10. Z kolei Maciej Orłoś i Michał Zieliński poprowadzą satyryczny program „ZETexpress” (piątek po godz. 17.00).

Kammel i Karpowicz w Radiu ZET

Z początkiem września po wakacyjnej przerwie wróciło wiele dotychczasowych audycji Radia ZET, w tym takie tytuły, jak: „Siła muzyki”, „Uważam ZET”, „Coolturalny wieczór” „NieZŁY pacjent”, „Halo ZET”, „ZET na punkcie muzyki”, „Kocham cię kino”, „Lista przebojów Radia ZET”, „Mapa świata”, „Nie mam pytań”, „Sportowy finał tygodnia”, „Weekend z Radiem ZET”, a także „Dzień dobry bardzo” (do grona prowadzących tej audycji dołączy Robert Karpowicz).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/kampania-co-tam-slychac-w-radiu-zet-jesien-2019,7170850315126913a ##

„Co tam słychać w Radiu ZET?”

Jest to pierwsza odsłona jesiennej kampanii reklamowej Radia ZET. Obejmie ona nośniki zewnętrzne (m.in. billboardy, ekrany LED, murale i siatki wielkoformatowe) w największych miastach Polski.

Kreację kampanii przygotowała agencja FCB Bridge2Fun. Za zakup mediów odpowiadał Zenith.

grafika

Radio ZET, tak samo jak Radio ZET Chilli, Meloradio, Radio Plus i Antyradio, należy do Eurozetu, który w ub.r. zanotował wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 3,5 proc. do 197,47 mln zł oraz 26,8 mln zł zysku netto.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski