SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Zielona promocja Palmolive w Warszawie

Marka kosmetyków pielęgnacyjnych Palmolive (Colgate-Palmolive) ruszyła z akcją promocyjną na nośnikach zewnętrznych w Warszawie.

Article

Jak informują autorzy kampanii, w akcji pod hasłem „Odrobina natury, aby poczuć się w pełni sobą” wykorzystano citylight, w który wkomponowano rośliny oczyszczające powietrze.

Kreacje Palmolive można oglądać na przystankach komunikacji miejskiej w Warszawie.

W kampanii wykorzystano nośniki premium citylight należące do AMS.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Zielona promocja Palmolive w Warszawie

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Pseudoekolodzy
Cytując FB: Roślina na zdjęciu to zerwany w Skandynawii chrobotek (czyli porost). Farbowany i zaimpregnowany. Nic nie oczyszcza, bo dawno umarł.
3 0
odpowiedź
User
wnuk
Chrobotek reniferowy nie jest rośliną, nie oczyszcza powietrza, a już szczególnie nie ufarbowany i przyklejony do ściany.
0 0
odpowiedź
User
ddb
Dokładnie tak, pic na wodę...
0 0
odpowiedź
User
wnuk
Co rodzi u mnie takie pytanie, czy jak palmolive dodaje do swoich kosmetyków, czegoś co nazywa, dajmy na to, wyciąg z rumianku, to czy to na pewno jest wyciąg z rumianku?
0 0
odpowiedź
User
zięba
Wnuk z naturą mają tyle wspólnego, że testują na zwierzętach
0 0
odpowiedź